Specjalista ds. obsługi klienta i administracji Wejherowo

Miejsce pracy: Wejherowo
Region: Pomorskie
Poszukujemy Kandydatów dla naszego klienta - Hurtowni Elektryk w Wejherowie - należącej do sieci hurtowni będących liderem sprzedaży artykułów elektrotechnicznych w kraju. Firma od początku swojego istnienia kładzie nacisk przede wszystkim na partnerstwo w kontaktach z klientami i dostawcami, jako najważniejszy element każdej współpracy. W związku z powyższym poszukuje nowego członka Zespołu, który z pasją i zaangażowaniem obejmie stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta i administracji.

Jeśli:
- jesteś osobą spokojną, opanowaną, stałą w uczuciach, rozważną,
- potrafisz o sobie powiedzieć że potrafisz aktywnie słuchać,
- jesteś osobą stabilną, niezawodną, skupioną na innych, rozumiejącą i empatyczną,
- lubisz pomagać i wspierać, troszczyć się o innych ludzi,
- budujesz wspaniałe relacje z ludźmi,
- jesteś osobą zrelaksowaną, uprzejmą i cierpliwą,
- jesteś osobą obowiązkową , zdyscyplinowaną i pracowitą,
- lubisz najpierw planować, a później dokładnie wykonać,
- zamieniasz pomysły i plany na praktyczne działanie,
- masz zdolności organizacyjne i kierujesz się zdrowym rozsądkiem,
- lubisz stałą i bezpieczną pracę zespołową w spokoju i bez konfliktów,
- lubisz postępować zgodnie z zasadami, cenisz sobie porządek i skupiasz się na szczegółach,
- przejmujesz odpowiedzialność za temat i starasz się go poznać od podszewki
to Twój wysiłek i wkład pracy będzie u nas szanowany i zauważony.

Opis zadań:
- obsługa klienta detalicznego,
- rozliczenie stanowiska kasowego,
- ofertowanie dla klientów detalicznych,
- realizacja zamówień pod klienta detalicznego,
- zamawianie uzupełnianie stanów magazynowych,
- przyjmowanie sprawdzenie rozłożenie dostaw na półkach,
- sprawdzanie stanów magazynowych - częściowa inwentaryzacja,
- obsługa reklamacji/zwrotów,
- kompletacja dokumentów do księgowości,
- monitoring należności od klientów.

Wymagania:
- znajomość obsługi klienta,
- znajomość obsługi stanowiska kasowego,
- znajomość oprogramowania pocztowego Outlook lub Mozilla,
- znajomość programów Word, Excel,
- znajomość aplikacji Facebook, Instagram.

Mile widziane, ale nie wymagane:
- znajomość oprogramowania COMARCH CDN XL lub OPTIMA,
- znajomość oprogramowania CRM.

Co oferujemy?
- stałe i stabilne zatrudnienie,
- pracę w stałych godzinach,
- pracę w miłej atmosferze,
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, coaching),
- możliwość przyrządzania posiłków w dużej kuchni i dobrą kawę :)

Jak wyglądać będzie proces rekrutacji?
- W I etapie prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego. W tytule wiadomości prosimy wpisać Specjalista - Elektryk. Przesłane dokumenty muszą zawierać klauzulę
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 (Administratora Danych Osobowych) dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie przez Maxie Hill Sp. z o.o. danych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych oraz wyników rekrutacji podmiotowi, dla którego prowadzony jest niniejszy proces rekrutacyjny.”,
- II etap – w kolejnym etapie przeprowadzone zostanie badanie stylów zachowania za pomocą systemu MaxieDISC oraz rozmowy telefoniczne,
- III etap – w ostatnim etapie odbędą się rozmowy z właścicielem firmy i współpracownikami.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji Wejherowo
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Treść wiadmości jest wymagana. Treść wiadmości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości