Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Bielsko Biała
Region: Śląskie
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie w obsłudze klienta
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług finansowych dla klientów indywidualnych
(w tym m.in.: rachunki, linie kredytowe, kredyty, lokaty)
- umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- znajomość obsługi komputera i programów biurowych
- umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientami

Zadania:
- aktywna sprzedaż produktów SKOK dla klientów indywidualnych (m.in. kredyty, depozyty)
- dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
- udział w akcjach marketingowych

Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- ofertę szkoleniową umożliwiającą podnoszenie kwalifikacji
- praca od poniedziałku do piątku


Oferta również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.

Oferty w formie pisemnej (CV + list motywacyjny) prosimy kierować drogą mailową na adres: kadry@skokbeskidy.pl, pocztą: SKOK Beskidy, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Cyniarska 11 lub osobiście w placówkach SKOK „Beskidy”.

osoby do kontaktu Dagmara 885 392 281, Agnieszka 723 805 404

Prosimy o umieszczenie w ofercie następującej klauzuli:
"Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SKOK Beskidy dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U.nr 133 poz.883)".
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości