SOKOŁÓW S.A.

10 ocen
Magdalena Mańczak
04 kwiecień 2023 16:05
pokaż więcej...
Agnieszka Gryzińska
07 luty 2023 22:40
pokaż więcej...
Joanna Pawlak
06 luty 2023 22:57
pokaż więcej...
Grzegorz Wat
06 luty 2023 22:39
Po publikacji filmu nakreconego przez dziennikarzy nt traktowania zwierząt przez tą firmę właśnie straciliście klienta i macie gwarancję, że nic co wyjdzie z Waszym logiem nie znajdzie się na moim stole, dodam że wcześniej kupowałem sporo waszych produktów .
pokaż więcej...
Piotr Gutkowski
06 luty 2023 10:30
pokaż więcej...
Kazik Makowski
11 kwiecień 2022 10:48
Dobre parówki z szynki. I tyle.
pokaż więcej...
Jakub
22 wrzesień 2021 17:55
Biuro jak biuro ale ten neon co maja na fasadzie budynku jest tak upier… przepraszam brudny że szkoda słów
pokaż więcej...
Joanna P
21 kwiecień 2021 16:02
pokaż więcej...
Beata Orzechowska
20 styczeń 2021 21:10
Dzień dobry, jestem - a raczej byłam - klientką Sklepu Firmowego SOKOŁÓW przy ulicy Sarmackiej 4 w Warszawie od pierwszego dnia jego istnienia. Kupowałam tam każdego dnia wędliny, mięso, sery i soki dla moje Rodziny. Dziś kiedy sięgnęłam po sok z aronii z ciasnej półki z sokami, sok stojący obok spadł z niej i stłukł się. Z pewnością był to wynik mojej nieuwagi i po trosze ciasnego ustawienia soków. Panie poinformowały mnie więc, po dodatkowych nieco żenujących, bo wykonanych w mojej obecności, telefonicznych konsultacjach z innym sklepem tej samej sieci, że muszę zapłacić również za sok, który spadł z półki (+19,99 zł) - co oczywiście uczyniłam. Chciałabym jednak aby Zarządzający firmą Sokołów poczynili refleksję czy małostkowość jaką prezentuje Państwa firma w takich przypadkach naprawdę warta jest swojej ceny? Zyskaliście dziś Państwo dodatkowe 19,99 zł ale straciliście klienta i około 400 - 500 zł, które każdego miesiąca zostawiałam w Państwa firmie. "Doświadczenie Klienta" to dziś bardzo modne i coraz bardziej doceniane pojęcie w biznesie - warto o nie zadbać zwłaszcza w tego typu sytuacjach - najlepsi postrzegają reklamacje oraz podobne moim zdarzenia w obsłudze klienta jako szansę na zbudowanie z nim długoterminowej relacji. W tym przypadku to ja na długo zapominam o Państwa firmie. pozdrawiam.
pokaż więcej...
Yoogi Googi
29 wrzesień 2017 22:59
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o SOKOŁÓW S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SOKOŁÓW S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości