ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Identyfikacja i aktywne pozyskiwanie nowych klientów w sektorze HR - Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z klientami oraz partnerami - Opracowywanie strategii sprzedażowej i biznesowej w celu zwiększenia zasięgu
2024-03-28 07:30:10SALESHR 4,5ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż usług MICE (szkolenia, bankiety, konferencje) - przygotowywanie ofert handlowych - formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe i negocjacje kontraktów - koordynacja organizacji i przebiegu imprez MICE - zapewnienie sp
2024-03-27 07:30:09Jakub Kobylec Recruitment & ConsultingChętnie Cię poznamy, jeśli: Jesteś gotowy/a do podjęcia współpracy „od zaraz”. Znasz i potrafisz obsługiwać pakiet MS Office. Prowadzenie rozmów telefonicznych nie stanowi dla Ciebie problemu. Potrafisz pracować pod presją czasu. W swojej pracy jeste
2024-03-26 15:26:38Veritas Group 4,1ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zarządzanie zespołem recepcji hotelowej - zapewnienie wysokiej jakości obsługi gości zgodnie ze standardami sieci - szkolenie zespołu recepcji hotelowej - nadzór funkcjonowania operacyjnego recepcji w hotelu - przygotowanie harmo
2024-03-25 15:30:17Jakub Kobylec Recruitment & ConsultingZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bezpośrednia obsługa gości w recepcji hotelowej - przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych - naliczanie i wystawianie dokumentów sprzedaży - zapewnienie wysokiego poziomu obsługi gości w recepcji - dbałość o pozytywna a
2024-03-24 22:30:13Jakub Kobylec Recruitment & ConsultingWiedza z zakresu księgowości i finansów, będzie atutem Chęć nauki i zdobywania doświadczenia, Sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań, Komunikatywność i wysoka kultura osobista, Pozytywne nastawienie do pracy i ludzi, Samodzielność, poczucie odpo
2024-03-22 10:29:41IBCG 2,6To coś dla Ciebie? Jakie cechy pomogą Ci w tej roli? Proaktywna postawa Około 3+ rok doświadczenia w sprzedaży Znajomość digital marketing – na poziomie pozwalającym swobodnie rozmawiać z klientem i być dla niego partnerem, dopasować rozwiązania Wybo
2024-03-21 13:16:30Grupa VISTObowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Współpraca z innym
2024-03-14 14:35:14Twój zakres obowiązków, czynności recepcyjne , obsługa spotkań, obsługa korespondencji, nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji , prowadzenie terminarza, obsługa urządzeń biurowych, inne zlecone czynności administracyjne i biurowe..
2024-03-29 13:41:06Twój zakres obowiązków, Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych, Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby przełożonego, Nadzór nad dokumentacją pracowniczą, Kontakt z oddziałami firmy w Polsce, Ścisła współpraca z innymi jednostkami..
2024-03-29 13:41:05Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wsparcia klientom, którzy zakupili u nas mieszkanie i chcą zgłosić usterkę w okresie rękojmi – będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie zgłoszeń, przekazywanie ich do koordynatorów w danych lokalizacjach oraz za..
2024-03-29 13:41:04Twój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sieci komputerowej oraz wszystkich systemów informatycznych w zakładzie, koordynacja wdrożeń, poprawek, modernizacji i innych zmian w oprogramowaniu, koordynacja pracy podległych..
2024-03-29 13:41:04Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do Excel i systemu SAP, Komunikacja telefoniczna i mailowa z pracownikami, Opisywanie faktur w systemie SAP, Raportowanie i analiza danych..
2024-03-29 12:40:40Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy sekretariatu, wykonywanie typowych prac asystenckich takich jak: archiwizowanie dokumentacji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja spotkań,, Zarządzanie hierarchią..
2024-03-29 11:40:49Twój zakres obowiązków, Wykonywanie prac konserwatorskich oraz elektrycznych do 1kW, takich jak:, Naprawa i regulacja stolarki okiennej i drzwiowej, Naprawa opraw oświetleniowych oraz wymiana jarzeniówek, Drobne prace ogólnobudowlane, Montaż i..
2024-03-29 10:40:42Twój zakres obowiązków, Sprawdzanie otrzymanych dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym,, Kontrola i analiza wydatków pod względem zgodności z planem,, Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu informatycznego,,..
2024-03-29 10:40:42Twój zakres obowiązków, przygotowywanie projektów opinii, raportów, komentarzy oraz innych pism w sprawach podatkowych,, udział w bieżącym doradztwie podatkowym na rzecz klientów kancelarii głównie w zakresie podatków CIT, VAT oraz ulg..
2024-03-29 08:40:13Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ulicy Świdnickiej 40we Wrocławiu.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym,umawianie Pacjentów..
2024-03-29 08:22:10LUX MED Sp. z o. oOpis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa r
2024-03-29 08:00:02Konsultant ds. zamówień z j. niderlandzkim - praca zdalna Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokali
2024-03-29 05:25:41Twój zakres obowiązków, Zaangażowanie, dyspozycyjność, skrupulatność i dokładność w swojej pracy, Podstawowa wiedza z zakresu księgowości, Znajomość systemów sprzedażowych POS, wraz z magazynami, Umiejętność analizy i rozliczanie kosztów..
2024-03-29 00:40:11Twój zakres obowiązków, Obsługa bieżących spraw administracyjnych., Przygotowywanie / opracowywanie raportów, analiz i zestawień., Prowadzenie rejestru podmiotów współpracujących z firmą., Przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacji..
2024-03-28 19:40:07Opis zadań:Zgoddnie z programem stażu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Umiejętność obsługikomputera oraz znajomość programów pakietu Office Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOp
2024-03-28 18:41:26Opis zadań:staż Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: obsługa komputera (WORD, EXEL) Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposó
2024-03-28 18:41:26Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2024-03-28 12:20:53Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2024-03-28 12:20:52W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współprac
2024-03-28 12:10:57Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
2024-03-28 12:03:53Twój zakres obowiązków, Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów, Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych, Zarządzanie umowami, Prace administracyjne i organizacyjne, Współpraca z innymi działami..
2024-03-28 11:40:43Twój zakres obowiązków, zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych wewnątrz firmy oraz przekazywanie ich do biura rachunkowego, rozliczanie płatności za usługi, oraz monitoring płatności, tworzenie i wysyłanie zleceń do klientów, monitorowanie..
2024-03-28 11:40:43Poszukujemy osoby na stanowisko: DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) | Miejsce pracy: Syców, dolnośląskie DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m / k) (103)Oferta zatrudnienie w ramach umowy o pracę praca na pełen etat możliwość startu od zaraz prac
2024-03-28 11:00:31Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,8Twój zakres obowiązków, Planowanie i kształtowanie kierunków rozwoju sprzedaży eksportowej;, Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów zagranicznych, jak i współpraca z dotychczasowymi;, Prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi Klientami Spółki;,..
2024-03-28 10:40:38Twój zakres obowiązków, Dbanie o procesy onboardingu i offboardingu, Informowanie pracowników o wewnętrznych narzędziach i procesach, Wsparcie administracyjne i reagowanie na codzienne potrzeby zespołu, Wspieranie zespołu w tworzeniu i..
2024-03-28 08:40:14Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent prawny Do spraw: orzecznictwa administracyjnego w Wydziale Orzecznictwa Administracy
2024-03-28 08:00:02Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Twój zakres obowiązków, obsługa telefoniczna i osobista klientów, sporządzanie projektów aktów notarialnych i innych czynności notarialnych, bieżąca pomoc notariuszowi w przeprowadzaniu czynności notarialnych, sporządzanie wypisów, odpisów i..
2024-03-27 21:40:03Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji, zarządzanie pocztą,, archiwizacja dokumentów w formie elektronicznej oraz papierowej,, przygotowywanie dokumentów notarialnych,, pomoc notariuszowi w codziennych obowiązkach i zarządzaniu biurem,,..
2024-03-24 00:40:08Opis zadań:wg stanowiska Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICEWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyO
2024-03-22 18:41:17Opis zadań:protokołowanie,prace kancelaryjno - biurowe,porządkowanie materiału aktowego,kopertowanie korespondencji,sporządzanie wezwań, zawiadomień, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 790,3 PL
2024-03-21 18:41:31Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby na stanowisko: sekretarki/sekretarza/asystentki/asystenta notariusza w Kancelarii Notarialnej we Wrocławiu., , Zakres obowiązków:, -obsługa sekretariatu,, -prowadzenie Repertorium,, - sporządzanie prostych..
2024-03-21 11:40:44Centrum Medyczne Karpacz SA zatrudni osobę na stanowisko: SEKRETARKA MEDYCZNA Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - po okresie próbnym • pracę w renomowanej placów
2024-03-19 13:31:03Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji medycznej związanej z działalnością Ośrodka , ewidencja ruchu chorych i świadczeń medycznych, prowadzenie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji pacjentów, sprawdzenie poprawności i..
2024-03-13 17:40:36Twój zakres obowiązków, obsługa i zapewnianie sprawnego funkcjonowania sekretariatu,, wykonywanie zadań biurowych,, rejestracja i organizacja wizyt gości, obsługa spotkań,, prowadzenie kalendarza spotkań,, odbieranie telefonów i obsługa..
2024-03-11 00:40:10Oferta dla :Wiek do 25Pełna dyspozycyjnośćWięcej info priv
2024-03-10 14:18:50Szukam sekretarki ze znajomością angielskiego. Praca polega na wystawianiu ogłoszeń, prowadzeniu social media, pozycjonowaniu stron. Więcej informacji na priv. Miejsce pracy: Jaworzyna Śląska Strona firmy: www.Adam-Leather.com tel. 697 309 269
2024-03-10 11:37:18Twój zakres obowiązków, Obsługa kancelaryjna (korespondencji przychodzącej i wychodzącej) i połączeń telefonicznych;, Zapewnianie sprawnego przepływu informacji i dokumentów;, Przyjmowanie interesantów, kontrahentów, gości;, Wsparcie i organizacja..
2024-03-05 16:40:24Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie recepcją oraz administracją biura,, Obsługa korespondencji i dokumentacji biura, Odbieranie, przygotowywanie do wysyłki i wysyłanie korespondencji, materiałów i sprzętów firmowych, dokumentów itp...
2024-03-01 15:40:41Szukamy sekretarki ze znajomością komputera. Praca w Opolu ul. Wrocławska Proszę dzwonić : 77 453 84 81
2023-12-28 11:35:33