Rotopino.pl S.A.

15 ocen
Mirek K.
03 sierpień 2023 09:04
Dobre ceny, szybka dostawa. Polecam
pokaż więcej...
Lucas Costas García
01 sierpień 2023 01:11
Wysłałem produkt, aby skorzystać z gwarancji, zatrzymali ją i nie zwrócili mi pieniędzy.
pokaż więcej...
Dietmar F. for DD Classic Racing
11 lipiec 2023 12:03
Sprzedawca internetowy bardzo dobrze i bardzo szybko zajmuje się reklamacjami.

w każdej chwili!
pokaż więcej...
Bruno Doyon
07 lipiec 2023 13:26
Świetna cena i dostawa!
pokaż więcej...
alexandre bouillet
04 lipiec 2023 08:40
bardzo dobry materiał

bardzo dobra obsługa klienta

polecam
pokaż więcej...
Giorgio Bartolini
11 maj 2023 09:29
Ho comprato circa un mese fa su questo sito una motosega Einhell GE-LC 36/35 Li con le batterie e il caricabatteria. Arrivata velocemente e funziona perfettamente, anche su tronchi piuttosto grandi.

Non è certo una motosega per professionisti e per chi lavora abitualmente con le motoseghe e non è nemmeno leggerissima. Non è comunque più pesante di una motosega a motore di taglia "normale".

Unica pecca nell'imballaggio sono state le istruzioni in tedesco e in lingue dell'Europa centro-orientale. Mancava anche l'inglese e il francese. Mi sono arrangiato con il manuale trovato su internet.
pokaż więcej...
Juan Martinez
08 maj 2023 07:41
pokaż więcej...
Anthony Parsena
07 maj 2023 11:50
Bardzo dobra firma!

Elastyczna i uważna obsługa posprzedażna.

polecam
pokaż więcej...
Klaus Dierolf
06 maj 2023 11:47
Wszystko ok, szybko dostarczone
pokaż więcej...
Danuta Bo
02 maj 2023 11:31
Ok
pokaż więcej...
Ko mu Nie
26 styczeń 2023 12:13
Nie polecam tego sklepu klient to wróg takie motto tej firmy
pokaż więcej...
Łukasz Sikorski
03 sierpień 2022 11:25
3 VIII 2022r

Po interwencji znanego portalu, sprzedający pokrył koszty.



"Proszę się zastanowić w razie zakupów, gdyż możecie Państwo być zaskoczeni.



Proponują wysłanie do serwisu na koszt serwisu pomimo, że zgłoszone z rękojmi. Po wysłaniu towaru na adres z faktury, sprzedawca unika pokrycia kosztów.



3 VII 2022

Ocena sprzedającego w znanym portalu:

"Zepsuła się po kilkukrotnym amatorskim użytkowaniu. Po zgłoszeniu do sprzedawcy, ten zaproponował wysłanie do serwisu. Będzie zgłoszenie do Inspekcji Handlu."



Odpowiedź rotopino chwilę później:

"Dzień Dobry Bardzo nam przykro, że produkt przestał działać. Jednak każdy sprzęty, choćby jednorazowo używany a ulegnie awarii, musi przejść ekspertyzę w serwisie producenta. Producent weryfikuje czy produkt da sie naprawić czy zostanie wymieniony na nowy. Sprzęt wysyłamy na nasz koszt, więc nie do końca rozumiemy Państwa ocenę, która jest dla nas krzywdząca. Bardzo prosimy o jej zmianę i skorzystanie z propozycji działu reklamacji. W razie pytań, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy"



Zmieniam ocenę na:

"Zepsuła się po kilkukr. amat. użytk. Po zgł. do sprz., ten zaproponował wysł. do serwisu. Będzie zgł. do IHandlu. Wklejam

Mail od Rotopino, który udowadnia, że serwis ryobi płaci

"Dzień Dobry, Zgłoszenie w Autoryzowanym Serwisie Producenta jest najszybszym sposobem usunięcia usterki. Zlecenie kuriera po odbiór urządzenia na koszt serwisu: pl.ryobitools.e-u/header/serwis-i-wsparcie/zlec-naprawe/ DO OPAKOWANIA PROSZĘ DOŁĄCZYĆ KOPIĘ DOWODU ZAKUPU ORAZ WYPEŁNIONE ZGŁOSZENIE REKLAM.. W przypadku braku dokumentów reklamacja zostanie odrzucona." - Krzysztof N."



Rotopino zmienia zdanie:



"Dzień Dobry Z naszej strony zaproponowaliśmy najlepsze rozwiązanie, mianowicie na koszt serwisu, zostałby umówiony Kurier który odbierze sprzęt w celu naprawy. Ekspertyza serwisowa zweryfikuje problem i oceni stan sprzętu, czy można go naprawić czy ewentualnie wymienić. Produktu używany nie podlega zwrotowi, tym bardziej jeśli uległ uszkodzeniu. Bardzo nam przykro, że produkt uległ awarii, jednak ocena jest dla nas krzywdząca, ponieważ, zrobiliśmy wszystko aby pomóc w tej sytuacji. "

"
pokaż więcej...
Latros
22 lipiec 2022 16:05
Zamawiam dużo markowych narzędzi i nigdy nie miałem problemu, narzędzia dewalta dostawałem wyprodukowane w Czechach lub Niemczech. jeśli zamówienie było w dwóch paczkach to wiedziałem to odrazu i mogłem na stronach kurierskich sprawdzić terminy dostaw. Nie zawiodłem się ani razu. Obsługa zawsze była pomocna i nie raz doradzała mi jak Najlepiej odesłać sprzęt na gwarancje abym nie czekał miesiąc i miał ciągły kontakt z serwisem. Szczególnie chciałbym podziękować Pani Marzenie kierownicze działu sprzedaży.
pokaż więcej...
Paweł K. (meanraax)
01 lipiec 2022 12:22
Dwa razy zamawiałem i dwa razy moje zamówienie zostało podzielone na ileś paczek przez co musiałem pilnować codziennie kuriera. Każda paczka z inną kwotą szkoda nerwów. A te 5* opinie to chyba kupione chwalą się nimi a udają że negatywnych nie ma. Widzę że nie tylko ja doświadczyłem tego bałaganu jaki mają. Klienta nie interesuje że macie rozsypany towar po różnych magazynach liczy się moja wygoda nie wasza dlatego ostatni raz cokolwiek tam zamówiłem.
pokaż więcej...
Damian
19 kwiecień 2022 18:06
Wystawiam drugą negatywną opinie.

Zareklamowałem szlifierkę która została mi dostarczona uszkodzona i na naprawę czekałem niestety około miesiąca, bez jakichkolwiek E-maili z informacjami na jakim etapie jest naprawa.

Dostałem nowy sprzęt który dał radę pracować dosłownie pół godziny.

Szlifierka teraz się nie uruchamia..

Ciekawe ile przyjdzie mi czekać na kolejną naprawę.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Rotopino.pl S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Rotopino.pl S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości