Referent ds. obsługi Klienta

Miejsce pracy: Zielona Góra
Region: Lubuskie
Expondo to dynamicznie rozwijająca się firma z segmentu e-commerce, której obszar działania obejmuje teren całej Europy. Nasze produkty dostępne są w 28 krajach europejskich m.in.: Polsce, niemczech , Francji, Hiszpanii, Włoszech, Finlandii, Austrii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Holandii, Szwecji, Czechach, Szwajcarii.
Specjalizujemy się w sprzedaży detalicznej, głównie online. Prowadzimy kilka własnych, dużych sklepów internetowych. Naszą ofertę można również znaleźć na najbardziej liczących się zewnętrznych platformach transakcyjnych. Wyróżnikiem szerokiego asortymentu dla profesjonalistów jest najwyższy standard obsługi
i serwisu. W związku z dynamicznym rozwojem do siedziby Europejskiego Centrum Kompetencji poszukiwany jest:

Referent ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Zielona Góra

Obowiązki:
• Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych od klientów
• Ewidencjonowanie i rozpatrywanie procesów reklamacyjnych
• Obsługa komunikacji z Klientami: mailowej, telefonicznej
• Bieżąca obsługa klienta i zdalne wsparcie techniczne dla klientów
• Wystawianie ofert na naprawy
• Dbanie o dobry wizerunek Serwisu i wysoki standard obsługi Klienta
• Przyjmowanie i weryfikacja zamówień od klientów
• Wystawianie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej
• Aktywna współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:
• Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
• Dokładność i rzetelność w realizowaniu zadań
• Komunikatywność i kreatywne podejście do problemu
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy zespołowej
• Wysoka kultura osobista
• Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
• Znajomość obsługi programu Streamsoft Prestiż będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
• Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
• Współpraca z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
• Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
• Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych m.in. dofinansowanie do karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej
• Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej kariery zawodowej a życiem prywatnym
• Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
• Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

CV prosimy przesyłać za pośrednictwem OLX.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000)")

Administratorem danych jest Expondo sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze. Informujemy, że z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych w Expondo sp. z o.o. sp. k. można skontaktować się poprzez e-mail: dane[at]expondo.pl. Ponadto informujemy, że posiada Pani/Pan prawo dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania przez Pana/ Panią, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych. Pana/ Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Aplikuj na stanowisko:
Referent ds. obsługi Klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości