• Kategoria:

    Obsługa klienta
  • Lokalizacja:

    Gdańsk
  • Forma zatrudnienia:

    Umowa o pracę
  • Rodzaj pracy:

    Stała
  • Data publikacji:

    2017-10-09

Pracownik do działu Front Office

Miejsce pracy: Gdańsk
Region: Pomorskie
WYG HR Consulting sp. z o.o. jest częścią Grupy WYG: brytyjskiej spółki notowanej na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Zatrudnia ok. 2500 osób, a naszych 40 biur jest zlokalizowanych w 30 krajach na 3 kontynentach. W zakresie odpowiedzialności Konsultanta jest obsługa telefonów przychodzących dotyczących zgłoszeń nowych szkód Klientów, zapytań w prowadzonych już sprawach szkodowych oraz rejestracja zebranych informacji w systemach informatycznych. Na tym stanowisku oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w renomowanej, międzynarodowej korporacji, wynagrodzenie podstawowe I PREMIE, pracę w młodym, zgranym zespole i przyjaznej atmosferze, rozbudowany system szkoleń wewnętrznych, pakiet benefitów: w tym dofinansowania obiadów, bezpłatna siłownia i wiele innych, zaplanowaną ścieżkę kariery: szansę na rozwój w ramach Biura Likwidacji Szkód w kierunku stanowisk trenera, mentora, kierownika działu, specjalisty ds. likwidacji szkód oraz możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych do innych biur firmy. Od Kandydatów oczekujemy: mile widziane wykształcenie wyższe lub studia zaoczne w trakcie, wysoka komunikatywność, motywacja do budowania pozytywnych relacji i skutecznego rozwiązywania spraw klientów, umiejętność wnikliwej analizy danych i dokładność, bardzo dobra znajomość obsługi komputera. Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na działach związanych z odbieraniem połączeń przychodzących : 1. Rejestracja informacji na temat szkód komunikacyjnych w systemie komputerowym - pobieranie informacji od klientów, informowanie klientów w sprawie toczących się już procesów likwidacyjnych, praca zmianowa - 6:00 - 14:00 i 14:00 - 22:00 możliwość pracy w same weekendy (warunkiem jest odbycie szkolenia w godzinach 8:00-16:00 pon-pt), możliwość pracy na same zmiany nocne (płatne z dodatkiem za pracę nocną) 2. Obsługa informacyjna Klientów i Agentów - odbieranie połączeń udzielanie odpowiedzi na temat ubezpieczeń, dokonywanie zmian w bazie danych, praca od poniedziałku do piątku godziny zmian: 8:00-16:00, 9:00-17:00, 10:00-18:00 Jeśli jesteś zainteresowany wyślij CV na adres: gdansk@wyghr.pl z nr ref: A/SZK/OBS/06 w tytule wypisując SZKODY jeśli jesteś zainteresowany rejestracją szkód lub OBSŁUGA jeśli jesteś zainteresowany działem informacyjnym. Czekamy na CV! Prosimy o dodanie klauzuli:
Aplikuj na stanowisko:
Pracownik do działu Front Office
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Treść wiadmości jest wymagana. Treść wiadmości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości