ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa organizacja i obsługa sekretariat - Skanowanie oraz wprowadzanie dokumentacji do systemu - Obsługa spotkań oraz połączeń telefonicznych - Zpewnienie właściwego i terminowego przepływu informacji i dokumentów - Archiwi
2024-05-17 15:30:15e-work HR Company PolandZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej - Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie - Wystawianie faktur spr
2024-05-13 07:30:14ALPLA OPAKOWANIA Z TWORZYW SZTUCZNYCH Sp...ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE Monitorowan
2024-05-10 14:31:07Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz etyczny sposób myślenia Wysoko rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów i rozwiązywania konfliktów Język angielski na poziomie komunikatywnym Studia w dziedzinie zasobów ludzk
2024-04-29 13:53:56AptvisionWykształcenie techniczne (preferowany profil - elektryczne, sanitarne, HVAC lub automatyka); Doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków, obsłudze instalacji elektrycznych i urządzeń sanitarnych, instalacji sprzężonego powietrza, HVAC, systemów B
2024-04-19 12:37:07Apleona polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąObowiązki: analiza dokumentów przygotowanie dokumentacji do brakowania opieka nad zbiorami dokumentów /przechowywanie i udostępnianie dokumentów/ uzgadnianie sposobu przechowywania i układu dokumentów digitalizacja dokumentacji porządkowanie..
2024-05-17 12:48:09Fundacja Labore SimulDyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Drugim Dziale Spraw Karnych Skarbowych w Urzędzie Skarbowym Łódź-Widzew Adres urzędu: 90-436 Łódź al. Kościuszki 83 Adr
2024-05-17 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w ŁodziZakres obowiązków:• zarządzanie zasobem wolnych lokali zgodnie z obowiązującymi procedurami: -monitorowanie liczby lokali wolnych, -podejmowanie działań zmierzających do zagospodarowania zasobu lokali wolnych, -zapewnienie stałego dostępu do wolnych
2024-05-16 18:41:19Opis zadań:-przygotowywanie do magazynu teczek płatnika ubezpieczonego i akt emerytalno-rentowych-udostepnianie komórkom merytorycznym akt świadczeniobiorców płatników znajdujących się w magazynie akt-przyjmowanie i podłączanie do akt dokumentacji pr
2024-05-16 18:41:19Zakres obowiązków:Wprowadzanie ewidencji towarów do systemów; obsługa poczty elektronicznej; sporządzanie wykazów, zestawień, raportów.Praca w godzinach 07:00-15:00. Po okresie próbnym możliwe zatrudnienie na umowę o pracę. Wymagania:Wymagania koniec
2024-05-14 18:41:21Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie
2024-05-14 15:40:03Rozpocznij podróż z APT JAGA Recruitment! Czy jesteś gotowy na pracę, która porusza? Dołącz do naszego zespołu w APT JAGA Recruitment i stań się niezbędnym ogniwem w łańcuchu dostaw nasz
2024-05-14 12:36:23JAGA Recruitment Sp. z o.oZakres obowiązków:• zarządzanie zasobem wolnych lokali zgodnie z obowiązującymi procedurami,• kontrola prawidłowej eksploatacji lokali,• prowadzenie działań windykacyjnych,• kontrola stanu technicznego i sanitarnego nieruchomości oraz dbałość o powie
2024-05-13 18:41:20Zakres obowiązków:• zarządzanie zasobem wolnych lokali zgodnie z obowiązującymi procedurami:- monitorowanie liczby lokali wolnych, - podejmowanie działań zmierzających do zagospodarowania zasobu lokali wolnych,- zapewnienie stałego dostępu do wolnych
2024-05-10 18:41:22Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy: 1. Prowadzenie sekretariatu. 2. Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrekcji. 3. Organizowanie i obsługa konferencji oraz spotkań służbowych. 4. Organizacja podróży służbowych. 5. Umiejętność..
2024-05-10 14:42:55Biblioteka Miejska w ŁodziKancelaria Komornicza poszukuje osoby na stanowisko pracownik biurowy. W zakresie obowiązków znajduje się: - odbiór i rozpakowywanie korespondencji przychodzącej - kompletowanie akt egzekucyjnych - przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodząc
2024-05-10 12:57:50W związku z rozwojem Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA oddział w Łodzi zatrudni referenta do spraw handlu. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - komunikatywność, - prawo jazdy kat. B mile widziane Istnieje możliwość przyuczenia. Do obowiązków
2024-05-10 09:22:10Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: administracyjno - budowlanych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Powiatu Łódz
2024-05-10 08:00:02Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Dziedzina: Handel zagraniczny Stanowisko: Specjalista ds. produktu i kontaktu z klientem Branża: Przemysłowa - włókiennicza - maszyny, części, surowce Trzeba postawić sprawę jasno - praca u nas to nie parzenie kawy ;) Już pierwszego dnia dostaniesz z
2024-05-09 16:37:12Obowiązki: analiza dokumentów przygotowanie dokumentacji do brakowania opieka nad zbiorami dokumentów /przechowywanie i udostępnianie dokumentów/ uzgadnianie sposobu przechowywania i układu dokumentów digitalizacja dokumentacji porządkowanie kadrowej
2024-05-09 10:53:24Zakres obowiązków:- obsługa korespondencji- prowadzenie negocjacji z właścicielami nieruchomości- przygotowanie i kontrola dokumentów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Obsługa Microsoft pakiet Office
2024-05-06 18:41:26Zakres obowiązków:- Udział w procesie projektowania, odszywanie wzorów.- Tworzenie dokumentacji techniczno - technologicznej.- Wdrożenie wzoru do produkcji.- Zarządzanie procesami związanymi z jakością.- Kontrola jakości surowców, półproduktów i wyro
2024-05-06 18:41:26Do Twoich obowiązków będzie należało:prowadzenie rejestru dostawkontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowejdziałania operacyjne w magazynietworzenie awizacji dostarczanych towarówOczekujemy:znajomości obsługi komputera i programów MS O
2024-05-06 11:53:58Obowiązki:- uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia faktury- zapewnienie terminowego wystawiania faktur;- nadz ór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji niezbędnej do odpraw celnych;- tworzenie dokument ów przewozowych typu CMR, WZ
2024-05-06 11:53:55PGE Obrót/19/2024
2024-05-05 16:57:22PGE Obrót S.AZakres obowiązków:- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zwrotu podatku z zagranicy- obsługa klienta- kontakt z Urzędem poza granicami Polski- obsługa bazy danych- wysyłka korespondencji- obsługa poczty elektronicznejumowa zlecenie na okres 1 roku z moż
2024-04-29 18:41:26Asystentka Biura ZarząduTwój zakres obowiązków Koordynacja kalendarzy zarządu, planowanie spotkań Ścisła współpraca z zarządem Organizacja podróży służbowych Tworzenie prezentacji, wsparcie w aktualizacji dokumentów Zapewnienie płynności przebiegu do
2024-04-29 18:00:09IVIEW RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ...Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Aktualnie dla naszego klienta, działającego w obszarze administracji publicznej, poszukujemy osób na stanowi
2024-04-29 18:00:03Grupa OutworkingW związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent /Asystentka Inżyniera BudowyObow
2024-04-29 18:00:02JAREX SP Z O OOpis zadań:- proste prace biurowe, wprowadzanie danych do systemu,- przygotowywanie dokumentów,- porządkowanie dokumentacji,- odbiór korespondencji, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera
2024-04-26 18:41:32Twój zakres obowiązków, Przegotowywanie raportów i zestawień w Excel, Przygotowywanie ofert cenowych, Przygotowywanie prezentacji Power Point, Praca w systemie CRM – funkcja Key User w GEALAN Polska - szkolenia dla nowych i obecnych użytkowników,..
2024-04-16 11:40:32