Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-07 09:22:02Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:33Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz term
2025-12-05 18:32:40W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-05 15:30:08Twój zakres obowiązków, doradztwo w zakresie oferowanych przez Bank produktów,, aktywne i efektywne poszukiwanie nowych klientów,, budowanie długotrwałych relacji z klientami,, realizacja transakcji gotówkowych, bezgotówkowych i depozytowych,,.
2025-12-04 12:41:28Mówią, że najlepsi nigdy nie szukają nowej pracy — bo świetnie radzą sobie tam, gdzie są. Ale czasem pojawia się szansa, która pozwala lepiej wykorzystać swoje kompetencje, doświadczenie i potencjał. Być może taką szansą jest dla Ciebie Phinance
2025-12-03 21:05:22Nr ref.: ENEA/DARIA/GRUY Pracownik Działu Obsługi Klienta
2025-12-03 20:18:04FALLWORK Sp. Z O. O