ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Realizację bieżących zadań administracyjnych,Zarządzanie obrotem dokumentów,Zbieranie danych z innych działów i przygotowywanie raportów,Organizacja bieżących spraw administracyjno-biurowych, WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe (mile w
2024-03-25 18:30:16Merkury MarketFirma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2024-03-28 10:28:55Merkury MarketFirma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2024-03-28 10:28:47Merkury MarketOferta pracy zdalnej / stacjonarnej - prawidłowy obieg dokumentów : korespondencja tradycyjna , elektroniczna , doręczania pism Administracyjnych i Sądowych - młoda kobieta minimum średnie wykształcenie- właścicielka auta - dyspozycyjna w okolicach K
2024-03-27 16:25:02Twój zakres obowiązków, koordynowanie realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowywania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji, poszukiwanie i wybór wykonawców, sporządzanie wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,..
2024-03-26 19:40:06Zakres obowiązków:- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego,- przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Sądu,- przechowywanie i zabezpieczenie przyjęt
2024-03-26 18:41:25Firma MULTI STONE Sp. z o.o.Specjalizujemy się w produkcji blatów meblowych oraz elementów wyposażenia wnętrz z kamieni naturalnych, konglomeratów i ceramiki wielkoformatowej.Aktualnie do naszego działu DKP poszukujemy pracowników na stanowisko: KOOR
2024-03-26 16:25:02Firma INWEST-PROFIL produkująca stolarkę okienną i drzwiową zatrudni specjalistę do spraw ofertowania aluminium ( praca dla mężczyzny), na jedną zmianę / pełny etat.Wymagania:wykształcenie wyższe, techniczne, -biegła znajomość programu Autocad, pakie
2024-03-25 16:25:02Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia..
2024-03-25 12:29:38Merkury MarketW związku z planowanym otwarciem nowych marketów Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. poszukuje pracowników na stanowisko: Asystent w Dziale Zakupów (praca na terenie Krosna) Opis stanowiska pracy. Na proponowanym..
2024-03-25 12:29:14Merkury MarketFirma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2024-03-25 12:28:45Merkury MarketTwój zakres obowiązków, VAVE to systematyczna i kompleksowa metoda obniżenia kosztów materiałowych przy zachowaniu tej samej funkcjonalności wyrobów. Inicjatywy VAVE mogą dotyczyć ulepszenia projektu wyrobów, zmian w zakresie używanych dotychczas..
2024-03-25 10:40:34Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie Asystent do spraw księgowościObowiązki Segregacja dokumentacji pod względem ich rodzaju Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowy
2024-03-22 11:00:30PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Opis zadań:1. Obsługa komputera, ksera, skanera.2. Przyjmowanie oraz wysyłanie poczty drogą elektroniczną.3. Odbieranie telefonów i emaili.4. Umawianie i przygotowywanie spotkań i ich obsługa.5. Przygotowywanie korespondencji.6. Nauka obsługi program
2024-03-21 18:41:21Twój zakres obowiązków: koordynacja prac administracyjnych, związanych ze sprawnym i efektywnym prowadzeniem biura dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura prowadzenie kalendarza spotkań organizacja i obsługa spotkań organizacja wizyt zaproszonych go
2024-03-21 13:30:30Zakres obowiązków:Obsługa zleceń wewnętrznych i zewnętrznych, kontakt z klientami, testowanie programu sBiznes, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole, znajomość języka HTML
2024-03-18 18:41:42Twój zakres obowiązków, Monitorowanie parametrów wynikających z decyzji środowiskowych, Nadzór nad badaniami środowiskowymi oraz badaniami z zakresu BHP, Zbieranie i opracowywanie danych do sprawozdawczości środowiskowej, Współudział w..
2024-03-15 11:40:35Twój zakres obowiązków, obsługa Klienta w biurze, telefonicznie i mailowo, obrót dokumentami firmowymi, kontrola korespondencji firmowej, wyliczanie i wypłata wynagrodzeń, przygotowywanie dokumentów dla Księgowej, obsługa faktur w Comarch ERP..
2024-03-08 15:40:38Twój zakres obowiązków, obsługę i organizację pracy sekretariatu, fakturowanie, księgowanie w systemie Enova, obsługę bieżących spraw administracyjnych, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, prowadzenie rozliczeń pracowniczych,..
2024-03-08 08:40:09Zakres obowiązków:wystawianie faktur dla kontrahentów firmy Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealneWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), handloweInne wymagania: doświadczenie zawodowe na podobnym st
2024-03-07 18:41:44Twój zakres obowiązków, Uczestniczenie w obsłudze geodezyjnej związanej z przygotowaniem i drążeniem tunelu maszyną TBM., Montaż sprzętu niezbędnego podczas pomiarów., Uczestniczenie w zakładaniu, pomiarze i opracowaniu geodezyjnej osnowy..
2024-03-06 15:40:40Service Point Centrum Serwisowe Maszyn i Pojazdów to nowoczesny kompleks motoryzacyjny m.in z Okręgową Stacją Kontroli Pojazdów oraz 7-stanowiskowym serwisem samochodowym.W związku z dynamicznym rozwojem zatrudnimy Kierownika Biura Obsługi Klienta -
2024-03-02 11:00:32TransallenRekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.Asystent_Asystentka BiuraMiejsce pracy: JasłoNr ref: AS/03/24Twój zakres obowiązków:• koordynacja prac administracyjnych, związanych ze sprawnym i efektywnym prowadzeniem biura• dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biu
2024-03-01 16:25:01Twój zakres obowiązków, Szpital zatrudni na stanowisko administracyjno-biurowe w Dziale ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ, Do głównych zadań pracownika należeć będzie organizacja wewnętrznego systemu zarządzania jakością w Szpitalu, kontrola, aktualizacja i..
2024-02-29 11:40:39Twój zakres obowiązków, obsługa dokumentacji, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja obiegu dokumentów, przyjmowanie faktur, opracowanie dokumentów dla księgowości, skanowanie..
2024-02-28 12:40:36Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem ruchu w zakładzie, w szczególności nad pracą wszystkich urządzeń technicznych w celu zapewnienia bezawaryjnego prowadzenia procesu produkcji., Nadzór techniczny i technologiczny nad..
2024-02-28 12:40:36Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, wyższe (w tym licencjat), inneUprawnienia: obsługa komputeraInne wymagania: Dodatkowe
2024-02-26 18:41:22Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2024-02-22 16:39:04ZUS Oddział w Jaśle 2,2Przyjmę do pracy na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy. Praca w siedzibę firmy. W godzinach od 8.00 do 16.00. Zakres obowiązków: - prowadzenie akt osobowych - przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem oraz zakończen
2024-02-16 07:10:59Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki
2024-02-02 11:01:36GO-leasing Sp. z o.o 5,0Panowie praca dla Was! Miejsce wykonywania pracy: PL (80%) + 20% (wyjazd służbowy AT) 1. Stanowisko: Pracownik administracji biurowej i organizacji projektów / Office manager. 2. Zakres obowiązków: • obsługa dokumentacji spółki, korespondencja..
2024-01-29 14:19:41O K ELEKTRO Sp. z o.oFirma Simkas zatrudni na stanowisko informatyka lub serwisanta sprzętu komputerowego. Wymagania: Prawo jazdy kat. B Zapewniamy szkolenie. Kontakt w godzinach 8-16
2024-01-03 09:06:26