ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Meldowanie i wymeldowywanie Gości zgodnie z procedurami i standardami obowiązującymi w obiekcie • Dbanie o bezpieczeństwo i komfort Gości podczas ich pobytu • Dokonywanie rezerwacji pokoi hotelowych • Udzielanie informacji na tem
2024-02-21 07:30:29AE FAVORITE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Serwowanie dań z karty z uwzględnieniem indywidualnych preferencji Gościa • Pomoc w wyborze pozycji z menu • Przygotowywanie napojów • Przestrzeganie zasad higieny i utrzymanie czystości w restauracji WYMAGANIA: • Doświadczenie n
2024-03-04 11:30:15AE FAVORITE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-14 11:30:27PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-14 11:30:27PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-14 11:30:27PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-14 11:30:27PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-14 11:30:27PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-14 11:30:27PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-14 11:30:27PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-13 18:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-13 18:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-13 18:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-13 18:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-13 18:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-13 18:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-13 18:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-13 18:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-13 18:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-13 15:30:26PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-12 18:30:31PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-12 18:30:31PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-12 18:30:31PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-12 18:30:31PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-12 18:30:31PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-12 18:30:31PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-12 18:30:31PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-12 18:30:31PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 18:30:29PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 18:30:29PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 18:30:29PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy - zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji - dbanie o najwyższą jakość obsługi WYMAGANIA: - Spróbuj! Nie wymagamy od Ciebie doświadcze
2024-04-11 15:30:28PeopleProOsoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za sporządzanie kosztorysów i przygotowanie ofert
2024-04-21 08:50:03Wynagrodzenie: 60% osiągniętego przychodu Umowa: B2B Zatrudnimy lekarza/lekarkę z doświadczeniem i certyfikatem na wykonywanie badań USG. Oferujemy pracę w zgranym zespole. Do dyspozycji gabinet dostosowany do potrzeb badań ginekologicznych z bezpośr
2024-04-21 14:50:02