Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, rejestrowanie i wstępnie weryfikowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników – telefonicznie oraz mailowo,, Kontaktowanie z klientem, konsultowanie oraz pomaganie w zdalnym rozwiązaniu problemów oraz..
2024-03-20 11:40:46Twój zakres obowiązków, praca w pierwszej linii Service Desku Grupy DEKRA prowadzonym w ITIL4, praca z systemem ticketowym ServiceNow, wsparcie informatyczne dla użytkowników (w tym pomoc zdalna), współpraca w ramach zespołu przy konfiguracji i..
2024-03-11 15:40:38Twój zakres obowiązków, wsparcie i pomoc użytkownikom systemów w ramach 1 linii wsparcia;, obsługa zgłoszeń, awarii oraz obsługa i kontrola bieżących incydentów;, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych;,..
2024-03-07 12:40:40Odpowiedzialność, niezawodność i wytrwałość to Twoje silne strony? Umiesz rozwiązywać problemy i dobrze radzisz sobie ze stresem? Chcesz podjąć nowe wyzwania? Lubisz kontakty z ludźmi i ł
2024-03-14 15:37:07Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.APosiadasz doświadczenie w obszarze administracji personalnej i chciałbyś związać się z Pracodawcą na dłużej? Aplikuj do nas.Oczekujemy3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,Znajom
2024-03-01 11:53:53