PKP Energetyka S.A.

14 ocen
Oleksandr Gezei
18 lipiec 2023 22:54
Od kilku dni próbuję się skontaktować z firmą PKP Energetyka, ale nie da się dodzwonić na infolinię. Czekam po pół godziny. Próbowałem też wysyłać wiadomości e-mail, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.



Jest to absolutnie skandaliczne, że firma z tak dużym udziałem w rynku nie jest w stanie zapewnić odpowiedniego kontaktu z klientem. Jestem bardzo rozczarowany.
pokaż więcej...
Olha Bilyk
06 czerwiec 2023 12:43
Portal do opłacenia faktur to masakra. Co miesiąc trzeba zmieniać hasło. Na komórce nie da się pobrać fakturę w PDF. I nikt z tym nic nie może zrobić.
pokaż więcej...
Johnlock LOST
03 kwiecień 2023 10:38
pokaż więcej...
Patryk Karwiński
27 luty 2023 16:17
System elektronicznych faktur nie działa. Infolinia to tragedia, nic się nie można dowiedzieć. Konsultanci nieuprzejmi. Same minusy, zadnych plusów.



Edit: podają numery telefonów komórkowych, które są wyłączone. Bardzo nieprofesjonalna firma



Co do samej obsługi: pod koniec stycznia miałem skoki napięcia, jakakolwiek reakcja po miesiącu, a sprzętów AGD nie mogłem używać przez 3 dni
pokaż więcej...
Domowe “Domowe Kino” Kino
23 luty 2023 15:19
Ta firma to jakiś żart. Wnioskowałem o efekture ale dla pracowników to robota jak lot w kosmos z Elonem Muskiem. Burak odbiera telefon i z łaską odpowiada klientowi, który regularnie płaci rachunki. Przykład firmy z mentalnością PRL.
pokaż więcej...
Julka Key
08 grudzień 2022 13:18
obluga i podejscie do klienta to maskra. zero kultury i checi pomocy. zero odpowiedzi. czas oczekiwania na podlaczenie pradu bardzo dlugi. panowie z infolini nieuprzemi to malo powiedziane. pracownicy PKP maja totalnie wywalone
pokaż więcej...
Patryk Karwiński
26 wrzesień 2022 11:10
System elektronicznych faktur nie działa. Infolinia to tragedia, nic się nie można dowiedzieć. Konsultanci nieuprzejmi. Same minusy, zadnych plusów
pokaż więcej...
Werbie Werbie
26 lipiec 2022 20:31
pokaż więcej...
Tomasz Fraj
10 lipiec 2022 14:37
pokaż więcej...
Kachnik Artur
04 czerwiec 2022 16:41
pokaż więcej...
Jacek Piekarniak
29 maj 2022 19:42
Daję jedną gwiazdkę bo nie można mniej !!!. Ostrzegam wszystkich aby omijać tą firmę szerokim łukiem. Od pierwszego kontaktu z PKP Energetyka do podłączenia do sieci upłynęło 2,5 miesiąca !!!!. Nieczynna infolinia, infolinia wprowadzająca w błąd - chyba okresowo obsługiwana przez "ciecia", który mówi coś na odczepnego. Brak kontaktu infolinii z centrum wystawiania umów i z monterami. Zabawa w "pomidor", równie dobrze można krzyczeć do rynny w swoim budynku. W końcu jak podłączono prąd nikt mnie o tym nie poinformował przez prawie tydzień. Kto nie jest przymuszony umową przez devlopera - uciekać !!!. Pozostałym polecam w zależności od światopoglądu różaniec albo jogę.
pokaż więcej...
Maciej Ka
27 marzec 2021 14:21
2 miesiące czekałem na podłączenie licznika. Jak juz ekipa podłączyła licznik to źle podłączyli fazy. Na szczęście coś mnie naszło, aby to sprawdzić i dzięki temu uniknałem uszkodzenia urządzeń w lokalu. Odnośnie cen jest to najdroższy dystrybutor i niestety w naszej republice bananowej nie mozna zmienić dystrybutora. Polecam czy nie polecam w takich sytuacjach musisz akceptować koszty, które finalnie przerzucisz na klienta końcowego. Taki lajf
pokaż więcej...
jarosław burczyn
11 marzec 2021 10:53
to po prostu tragedia na infolinię nie można się dodzwonić czas połączeń powyżej 45 min jaka masz szczęście , nie odpowiadają na e-maile w ciągu ostatnich 2 miesięcy wysłałem 4 żadnej odpowiedzi pomimo że kontakty były weryfikowane i potwierdzone nr zgłoszenia, strona PKP elektroniczna zawiera tylko faktury do zapłaty, więc płać i płacz
pokaż więcej...
Halina Kożuch
28 listopad 2019 11:54
Jeśli chcesz cofnąć się 50 lat do tyłu to spróbuj podłączyć się do PKP ENERGETYKA.

Brak kontaktu telefonicznego, po wizycie i złożeniu wniosku czas oczekiwania to nie prędzej niż za kilka tygodni.

Po podpisaniu umowy kolejne kilka tygodni na zakończenie tematu i szczęśliwe uruchomienie prądu.

Opieszałość, brak zaangażowania nie mówić już o chęci pomocy – od prywatnej firmy można by spodziewać się czegoś więcej.

Zdecydowanie nie polecam.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o PKP Energetyka S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PKP Energetyka S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości