NOWA ITAKA Sp. z o.o.

20 ocen
Lena Post
31 lipiec 2023 13:22
Nie polecam wyjazdów z tym biurem podróży. Po wykupieniu wyjazdu i potwierdzeniu że się odbędzie, 2 dni później odwołują wylot z Gdańska i proponują mniej korzystny z Warszawy. Niekompetentna obsługa, nie można liczyć na pomoc bądź rzetelne informacje, tak informacji zwrotnej.
pokaż więcej...
Karolina Wołoszyn
25 lipiec 2023 21:06
NIE WYBIERAJCIE TEGO BIURA PODRÓŻY! Okropne podejście do klienta. Sytuacja w Grecji jest bardzo poważna w związku z czym prosiliśmy jedynie o zmianę destynacji. Kompletne zlewanie naszych próśb, telefonów, maili. Przy czym inni klienci otrzymali taką możliwość… Konsultanci na infolinii opryskliwi, niemili. Biuro wysyła klientów w miejsca objęte pożarem. Zostawiają klientów samych sobie. Wakacje spędzone w hotelu z walizką spakowaną i paszportem w ręce czekając na alarm nie było tym, co zamawialiśmy.
pokaż więcej...
W T
23 lipiec 2023 13:47
Unikać jak ognia! Hiszpania 2023 All inclusiwe. Przesunięto nam wyjazd prawie o dobę ale nikt nie zmienił rezerwacji w hotelu. Zapłaciłem za dzień kiedy jeszcze nas tam nie było, ale musiałem na własny koszt wykupić ostatni dzień pobytu (prawie 200 Euro) bo chcieli nas wykwaterować na zydelki w recepcji gdzie mieliśmy czekać 12 godzin (od 11 rano do 11 wieczorem) bez prawa do posiłków, napojów i reszty. Czekaliśmy do dnia następnego do ok. 1:00 bo autobus miał "lada chwila przyjechać". Na reklamację brak odpowiedzi(tym bardziej zwrotu pieniędzy). Mój adwokat obiecał zająć się dalszym prowadzeniem sprawy.
pokaż więcej...
Marcin
18 lipiec 2023 17:11
Spędziłeś wakacje w 5-gwiazdkowym hotelu. Następnie mieszkaniec ITAKI prosi o zabranie i zapłacenie z kieszeni TAXI na lotnisko, ponieważ kierowca autobusu ITAKA tęskni za hotelem ... Za późno na lot do domu, bez zwrotu pieniędzy, bez opieki, nigdy więcej ITAKI.
pokaż więcej...
Michał X
14 lipiec 2023 12:30
pokaż więcej...
Wioleta Jezowska
12 maj 2023 04:32
Nie polecam ! Byłam na wakacjach z Tui , Exim Tours i wszystko było ok. Z Itaką byłam w tym roku pierwszy i ostatni raz. Rezydentka nie odbiera telefonu , małe tego nawet nie zorganizowała spotkania !!!

Bardzo zła organizacja imprezy jeżeli chodzi o przylot i wylot , oczywiście na niekorzyść klienta ! Itaka zrobi wszystko żeby tylko popsuć w Wam wakacje.
pokaż więcej...
Sławomir Linkowski
11 maj 2023 12:41
Nie polecam. Unikać.
pokaż więcej...
Iwona F
08 maj 2023 08:09
Korzystam z usług tego biura od ponad 15 lat, ale po oplaceniu ostatniego pobytu okazało się, że to pazerni oszusci, nie szanujący stalych klientów. Liczy się tylko kasa.
pokaż więcej...
Daniel C
10 kwiecień 2023 10:22
Nie polecam, z podejsciem "zapłacono i co Pan nam zrobi"

Za niedługo będzie Nowa Itaka BIS
pokaż więcej...
Leszek Łukasiak
04 kwiecień 2023 20:02
Ok
pokaż więcej...
Adam Kalbarczyk
13 luty 2023 17:00
Nie polecam. Sprzedają ubezpieczenia od kosztów leczenia na sumę 100 000 EUR, ale jeśli zachorujesz, musisz zapłacić 25 EUR za wizytę lekarską.
pokaż więcej...
Tomasz Dab
09 luty 2023 03:09
Najgorsze biuro turystyczne z jakim miałem do czynienia.
pokaż więcej...
Marlena Majewska
08 luty 2023 17:54
pokaż więcej...
Grzegorz Kosiński
02 luty 2023 07:54
Właśnie wróciliśmy z wakacji z Turcji. Hotel Faustina w którym po 2-3 dobach wszyscy chorują na żołądek. Zgłaszaliśmy parokrotnie a Itaka i tak wysyła tam ludzi. Kilka razy wyjeżdżaliśmy z Itaka na wczasy, nigdy więcej. Wysyłają późno w nocy, docierasz następnego dnia. Powrót mieliśmy następnego dnia po wymeldowaniu, czyli musieliśmy koczować jak psy bez prysznica. Porażka, odradzam firmę Itaka, odradzam. Pomimo negatywnych opinii klientów Itaki dalej wysyłają tam ludzi. Składane reklamacje uznają za bezzasadne. Itaka schodzi na psy. Nigdy więcej.
pokaż więcej...
Giorgio Lotti
26 listopad 2022 19:11
Najlepszy touroperator
pokaż więcej...
Tomasz Madeyski
05 listopad 2022 13:01
Nie jestem zadowolony. Pomijam już fakt, że kupiłem wycieczkę z Krakowa, ale okazało się, że lot jest z Katowic. Wycieczka od środy do (następnej) niedzieli. Wyloty oczywiście w najgorszych możliwych godzinach (wylot 23:30, powrót 4:00) więc praktycznie wypoczynek o dwa dni krótszy, ale nie to było najgorsze: okazało się ze Itaka sprzedała wycieczkę do niedzieli (wyjazd z hotelu o 1 rano), ale pokój w hotelu trzeba opuścić do 11 rano w sobotę, wiec zostajesz bez pokoju na 14h; dzieci masz usypiać w lobby hotelowym, koło baru w którym trwa impreza. Musieliśmy na własną rękę (i za własne pieniądze) w hotelu załatwiać przedłużenie pobytu - zupełny brak wsparcia ze strony biura, mimo iż sprawa była zgłaszana na długo przed rozpoczęciem wypoczynku - "nie mamy takiej opcji w systemie, nic nie możemy zrobić". Co to w ogóle za pomysł żeby świadczenia hotelowe były o dzień krótsze niż właściwy pobyt?!
pokaż więcej...
Karolina G
26 lipiec 2022 14:00
Zdecydowanie nie polecam.

W związku z ponad 3 godzinnym opóźnieniu samolotu nie zostaliśmy o tym fakcie poinformowani w żaden sposób. Nie dostaliśmy żadnej informacji od rezydenta znajdującego się wówczas na wyspie, na tablicy informacyjnej znajdującej się w hotelu, jak również w aplikacji nie było żadnej informacji o opóźnionym samolocie!!!! Autokar miał zabrać nas o godzinie 18:00 na lotnisko, gdzie finalnie odjechaliśmy z hotelu o 21:30. Tego również nikt z nami nie skonsultował i w konsekwencji od godziny 13:00 do momentu przybycia na lotnisko nie mieliśmy żadnego ciepłego posiłku.

Biuro podróży umyło ręce totalnie.

Najgorsze biuro z jakim podróżowaliśmy, odradzam.
pokaż więcej...
Piotr Stryjniak
28 czerwiec 2022 13:23
Zdecydowanie nie polecam kupować czegokolwiek z ich strefy klienta - po rezerwacji parkingu na lotnisku okazało się, że kupon aktywacyjny przyjdzie mi po 24h, gdzie ja miałem samolot tego samego dnia wieczorem. Infolinia rozłożyła ręce, BOK nie widzi problemu. Jednocześnie - żadnej informacji na Strefie Klienta, że trzeba zachować minimalny okres czasu aby zrealizować usługę. Kupić parking byłem więc zmuszony 2x, oczywiście na lotnisku wszystko odbyło się natychmiastowo. Po reklamacji - oni dalej nie widzą problemu, sprawa zgłoszona do UOIK jako masowe wprowadzanie w błąd Klientów.
pokaż więcej...
pw kr
25 czerwiec 2022 14:34
Ogólną organizację wakacji oceniam nisko. Na miejsce przylecieliśmy po 22, a w hotelu byliśmy dopiero o 23. Nie było więc możliwości, aby cokolwiek zjeść czy się napić, a przecież płaciliśmy za pokój już od 15. Jeszcze gorzej wypadł dzień wyjazdu. Wylot był o 22, a z hotelu zabierano nas o 19:40. Pokój był natomiast do 11. Na wyjeździe byliśmy z 1,5 rocznym dzieckiem, więc można sobie wyobrazić jak cudowny był ten dzień, bez możliwości położenia syna choćby na chwilowy odpoczynek. Syn już trochę pamięta i sam chodził pod drzwi pokoju i pukał, a ja musiałem go stamtąd zabierać i prowadzić do holu, bo mogliśmy siedzieć albo tam, albo nad basenem. Na szczęście mieliśmy wyżywienie, ale brak pokoju przez większość dnia to dla rodzin z dzieckiem bardzo duży kłopot. Rezydentka twierdziła, że można wykupić późne wymeldowanie w recepcji, ale okazało się, że hotel jest pełny i takiej możliwości nie ma. Udało nam się wynegocjować tylko przedłużenie doby do 14. Lot powrotny także zorganizowany "genialnie". Lecieliśmy we troje - ja, żona i 1,5 roczny syn. Na lotnisku okazało się, że nie ma miejsc obok siebie, więc żona z dzieckiem na kolanach siedziała oddzielnie, ja oddzielnie. Nie mogłem jej więc w niczym pomóc, choć takiej pomocy potrzebowała, bo małe dziecko nie siedzi w samolocie spokojnie. Gdyby nie cudowne towarzystwo mojej rodziny, cały wyjazd zorganizowany przez Itakę wspominałbym z niesmakiem.
pokaż więcej...
Wiktor M
08 czerwiec 2022 10:26
Korzystałem dwa razy z tego biura podróży. Zawsze coś było nie tak. Na Lanzarote gdy dojechaliśmy do hotelu okazało się że nie ma dla nas miejsc i przeniesiono nas do hotelu "o tym samym standardzie" po prostu dramat. Następnym razem tj w tym roku biuro sprzedawało wycieczki do Turcji do hotelu dream water World...hotel się nie otworzył a my 3 dni przed wylotem zostaliśmy poinformowani że albo bierzemy pieniądze z powrotem albo jedziemy do hotelu z góry narzuconego, który nie do końca ma dobre opinie a na pewno już nam nie odpowiada... Jak wiadomo człowiek planuje urlop z wyprzedzeniem więc teraz na 3 dni przed planowanym wyjazdem musimy szukać czegoś na szybko i niestety w tej cenie która zamierzaliśmy przeznaczyć już nic konkretnego nie znajdziemy. Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. W zasadzie dodzwonienie się jest niemożliwe...gdybyśmy to my nie pojechali z własnej winy to zapłacone pieniądze by przepadły a to że Itaka zawaliła sprawę za to nie mamy żadnej rekompensaty. Ostatni raz dałem się nabrać na te "największe biuro podróży w Polsce"
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o NOWA ITAKA Sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie NOWA ITAKA Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości