Młodszy Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta – j. angielski

Miejsce pracy: Warszawa
Region: Mazowieckie

Elavon provides businesses with one of the most secure, cost effective and

comprehensive card payment processing services available on the market today. We

are wholly owned by US Bancorp, the fifth largest financial holding in the

United States of America. Elavon is a top 5 Acquirer in the European market

place, with a significant presence in Ireland, the UK, Germany, Norway, Poland,

Spain, Mexico, Brazil and USA. At Elavon we encourage employees to grow

professionally and be challenged by a leader in the payments industry. We are

looking for team members to help drive our growth. Above all, we look for people

who are dedicated to providing value and superior service to our customers, to

our shareholders and to our communities. Come join us.

For more details about us please see our web site: www.elavon.com

Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych

finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku.

Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holdingu finansowego

w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług

płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK,

Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon

wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników i zachęcamy ich do podejmowania

nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje

nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które

pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom,

naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.

Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.com

MŁODSZY Specjalista DS. TECHNICZNEGO WSPARCIA KLIENTA – J. ANGIELSKI

MIEJSCE PRACY: WARSZAWA

OBOWIĄZKI:

- Wsparcie użytkowników końcowych, działów i dostawców w zakresie

technologii;

- Codzienne wsparcie użytkowników w zakresie terminali płatniczych,

rozwiązań komputerowych oraz zintegrowanych urządzeń;

- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Elavon;

- Skuteczne rozpatrywanie próśb;

- Śledzenie aktualnych zmian w procedurach;

- Wsparcie Obsługi Klienta w osiąganiu SLA; 

- Odpowiadanie na mailowe zapytania wewnętrznych i zewnętrznych klientów.


WYMAGANIA:

- Płynny angielski i polski;

- Gotowość do pracy zmianowej;

- Zdolności techniczne (zapewniamy szkolenie odnośnie działania terminali

płatniczych);

- Znajomość pakietu MS Office;

- Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów;

- Umiejętność pracy w zespole;

- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta;

- Gotowość do pracy w Warszawie.

KANDYDATOM NA TO STANOWISKO
OFERUJEMY:

- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z

najszybciej rozwijających się branż w Polsce;

- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna (z opieką stomatologiczną),

ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, kursy językowe;

-Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;

- Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w

branży finansowej nie jest wymagane;

- Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;

- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

Please enclose to your application signed statement:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Elavon

Financial Services Designated Activity Company (Sp. z o.o. o Wyznaczonym

Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce z siedzibą przy ul. Puławskiej

17, 02-515 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz

przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o

ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 nr 101. poz. 926 z późniejszymi

zmianami). Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych w celu

realizacji procesów rekrutacyjnych spółkom należącym do grupy U.S. Bancorp.

Powyższe dane podaję dobrowolnie. Zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie

dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania.”

“I hereby agree for processing my personal data included in my application for

a job by Elavon Financial Services Designated Activity Company (Spółka z

Ograniczoną Odpowiedzialnością o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności)

Oddział w Polsce, with its seat in Warsaw, ul. Puławska 17, 02-515 Warszawa,

for the purposes of recruitment process, according to the Data Protection Act of

29 September 1997, unified text published in the Polish Journal of Laws

(Dziennik Ustaw) of 2002, no. 101, item 926, later amended. I agree to share my

personal data for purpose of recruitment processes with companies belonging to

the group of U.S. Bancorp. I submit the data voluntarily. I was informed about

the right of access to the content of the data and the possibility of correcting

them."

Ogłoszenie pochodzi z monsterpolska.pl
Aplikuj na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta – j. angielski
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości