Auchan Polska - Centrala

  • Kategoria:

    Administracja biurowa
  • Stanowisko:

    Koordynator
  • Lokalizacja:

    Piaseczno
  • Forma zatrudnienia:

    Brak informacji
  • Rodzaj pracy:

    Brak informacji
  • Data publikacji:

    2017-11-13

Koordynator ds. BHP i PPOŻ

Miejsce pracy: Piaseczno
Region: Mazowieckie


Miejsce pracy: Piaseczno
k
Nasza gwarancja

  • stabilne zatrudnienie
  • przyjazna atmosfera
  • wzajemny szacunek

Od Ciebie oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego oraz co najmniej
    5-letniego doświadczenia w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy
  • posiadania wszystkich kwalifikacji formalnych wymaganych do pełnienia w/w funkcji
  • bardzo dobrej znajomości przepisów BHP, PPOŻ  i prawa pracy
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office
  • bardzo dobrej organizacji pracy
  • dokładności, systematyczności, rzetelności i odpowiedzialności
  • komunikatywności; wysoko rozwiniętej zdolności interpersonalnej i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • mobilności i gotowości do odbywania podróży służbowych

Od nas dostajesz:

  • interesującą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (praca na pełen etat)
  • wynagrodzenie oraz dodatkowo system premiowania
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Socjalnego
  • bezpłatną opiekę medyczną

Jesteśmy jedną z wiodących sieci handlowych w Polsce i na świecie. Pracujemy w 17 krajach i zatrudniamy ponad 300 000 pracowników, w trzech kanałach dystrybucji: Hipermarkety Auchan, Supermarkety Simply, e-commerce AuchanDirect.pl. To ogromna szansa na rozwój i poznanie wielu wyjątkowych ludzi. Nie możesz jej przegapić! SIMPLY Market w Polsce to 1200 pracowników w 34 sklepach usytuowanych w centralnej i południowej Polsce. Od 15 lat zapewniamy naszym klientom komfortowe zakupy w nowoczesnych sklepach, gwarantując jakość i świeżość produktów oraz zawsze niskie ceny.

Twoje zadania na co dzień:

  • realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy (wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów o służbie BHP) w placówkach handlowych firmy
  • nadzór, koordynacja oraz zapewnianie odpowiednich standardów i przebiegu procesów w zakresie BHP i PPOŻ
  • opracowywanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy
  • wdrażanie projektów mających na celu podnoszenie bezpieczeństwa w pracy
  • analizowanie i udział w ustalaniu przyczyn
    i okoliczności wypadków przy pracy (sporządzanie dokumentacji powypadkowej)
  • nadzór, koordynacja i prowadzenie szkoleń
    z zakresu BHP i PPOŻ  dla pracowników oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie
  • prowadzenie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy
Aplikuj na stanowisko:
Koordynator ds. BHP i PPOŻ
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Treść wiadmości jest wymagana. Treść wiadmości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości