Koordynator ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Świnoujście
Region: Zachodniopomorskie
Obowiązki:
• Rozliczanie dokumentów / faktur z kart kredytowych (sprawdzanie oraz wprowadzanie w rejestr),
• Przygotowywanie oraz skanowanie dokumentów dla księgowości,
• Przyjmowanie, analizowanie oraz układanie rachunków, faktur, paragonów,
• Kontakty z urzędami w Danii,
• Zbieranie oraz wprowadzanie danych dotyczących wypracowanych godzin pracowników,
• Weryfikacja rozliczeń przepracowanych godzin przez pracowników,
• Elektroniczna oraz telefoniczna komunikacja z pracownikami.
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
• wykształcenie kierunkowe ekonomia, finanse i rachunkowość,
• bardzo dobra obsługa MS Office (dobra znajomość programu Excel),
• elastyczność i dyspozycyjność (odbieranie telefonu lub organizowanie wyjazdów także w weekendy, możliwe 1-2 dniowe wyjazdy do Danii),
• wysoka komunikatywność w kontakcie telefonicznym i mailowym,
• prawo jazdy kat. B,
• bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność i świadomość konsekwencji popełnianych błędów.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie (preferowane rozliczenie w ramach działalności gospodarczej),
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• praca w przyjaznym zespole, który kładzie nacisk na pozytywne relacje i tworzy rodzinną atmosferę,
• śniadania i obiady (przy wspólnym stole),
• możliwe zakwaterowanie,
• atrakcyjne wynagrodzenie.
Aplikuj na stanowisko:
Koordynator ds. administracyjnych
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Treść wiadmości jest wymagana. Treść wiadmości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości