Kierownik Zespołu Call Center /praca od marca/

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: Kujawsko-pomorskie
Aktualnie do naszych struktur poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Toruń

Opis stanowiska:
ścisła współpraca z Dyrektorem Działu Handlowego w zakresie rozwoju usług call center
nawiązywanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami i utrzymywanie stałego kontaktu w celu pozyskania nowych zleceń
zarządzanie pracą podległego call center
wyznaczanie podległym pracownikom celów jakościowych i ilościowych,
motywowanie do osiągania celów oraz egzekwowanie ich realizacji
udzielanie merytorycznego wsparcia zespołowi
zarządzanie administracyjne podległym biurem, współtworzenie budżetu biura w porozumieniu z Dyrektorem Działu Handlowego, analiza wydatków i kontrola kosztów
możliwość budowania nowego call center

Profil kandydata:
min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku team lidera/menedżera w call center;
umiejętność zlecania i egzekwowania zleconych zadań podległemu zespołowi;
umiejętność motywowania pracowników w zespołach call center – systemy motywacyjne finansowe i pozafinansowe;
gotowość do wdrożenia nowego call center;
dyspozycyjność i zaangażowanie.

Oferujemy:
możliwość wdrożenia nowego call center
możliwość poszerzania swoich kompetencji w dynamicznie rozwijającej się organizacji
umowę o pracę
wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy (podstawa + premia)
prywatna opieka medyczna
pakiet sportowy
pakiet szkoleń wewnętrznych
Aplikuj na stanowisko:
Kierownik Zespołu Call Center /praca od marca/
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Treść wiadmości jest wymagana. Treść wiadmości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości