Junior Customer Success Specialist

Miejsce pracy: Kraków
Region: Małopolskie

Obowiązki:

  • tworzenie strategii i wdrażanie automatyzacji Marketing Automation
  • telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodna ze standardami firmy
  • wsparcie techniczne związane z platformą SALESmanago
  • optymalizowanie procesów marketingowych i sprzedażowych Klienta

Wymagania:

  • biegła znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjność 40h/tygodniowo
  • umiejętność zarządzania czasem i planowania
  • inicjatywa, zaangażowanie i rzetelność
  • nie masz doświadczenia? Nie szkodzi, wszystkiego nauczymy Cię na wewnętrznych szkoleniach

Oferujemy:

  • pracę przy projektach bardzo znanych zagranicznych i polskich firm
  • wynagrodzenie proporcjonalne do umiejętności i zaangażowania
  • możliwość zdobycia unikalnej wiedzy i doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się dziedzinie Marketing Automation oraz branży e – commerce
  • możliwość dołączenia do młodego zespołu pełnego zaangażowanych ludzi
  • dobrą lokalizację biura w centrum Krakowa – ul. Grzegórzecka
  • uzyskanie certyfikowanego dyplomu Specjalisty Marketing Automation
Aplikuj na stanowisko:
Junior Customer Success Specialist
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości