PC Service Limited Oddział w Polsce

tel: 717-072-709
  • Kategoria:

    IT Administracja
  • Lokalizacja:

    Wrocław
  • Forma zatrudnienia:

    Umowa o pracę
  • Rodzaj pracy:

    Stała
  • Data publikacji:

    2017-08-02

Help Desk and SAP Support Specialist

Miejsce pracy: Wrocław
Region: Dolnośląskie
PC Service Group Ltd. istnieje na rynku IT od 20 lat. Nasza główna działalność zlokalizowana jest w Londynie. Jednak w związku z rozwojem oddziału w Polsce i zwiększeniem zakresu obsługi jednego z naszych kluczowych klientów, poszukujemy osoby, która
realizować będzie codzienną obsługę IT w siedzibie klienta, a jednocześnie dołączy do zespołu pierwszej linii wsparcia zdalnego dla pozostałych klientów firmy.

Zakres obowiązków:

  • Obsługa bieżących problemów w aplikacji systemu SAP
  • Wsparcie użytkowników systemu SAP
  • Współpraca z dostawcą systemu w zakresie jego utrzymania i rozwoju
  • Wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu komputerowego
  • Pomoc techniczna dla użytkowników sieci: instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
  • Opieka nad urządzeniami PC / drukarki / tablety / skanery
  • Konfiguracja urządzeń sieciowych i bezprzewodowych
  • Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów w systemie informatycznym
  • Prowadzenie rejestru i kontrola zgłoszeń serwisowych
Nasze wymagania:
  • Znajomość obsługi i administracji systemów IT:umiejętność rozwiązywania codziennych problemów użytkowników systemów IT
  1. znajomość administracji systemów serwerowych i klienckich Windows
  2. znajomość administracji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
  3. znajomość zagadnień sieci komputerowych
  • Znajomość działania systemów ERP, a w szczególności systemu SAP
  1. znajomość interfejsu użytkownika systemu SAP
  2. umiejętność identyfikacji, diagnozy i usuwania podstawowych usterek w działaniu aplikacji SAP
  3. umiejętność analizy problemów technicznych i jasnego przekazania ich do dalszych linii wsparcia
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (kontakt z klientami w UK)
  • Komunikatywność
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Wymagamy aby umiejętności poparte były przynajmniej kilkumiesięcznym doświadczeniem, szczególnie w zakresie systemu SAP.

Nasza oferta

To co możemy Ci zaoferować to przede wszystkim przyjazna i koleżeńska atmosfera zarówno w zespole klienta jak i naszym.
Kadra zarządzająca jest rozsądna, tolerancyjna i wspierająca, choć w zakresie obowiązków wymagająca.
W razie problemów otrzymasz pełne wsparcie od zespołu naszych specjalistów.
Codzienna analiza i rozwiązywanie problemów da Ci potężne doświadczenie, którego nigdy nie uda Ci się zdobyć teoretycznie,
a to na pewno będzie podstawą do Twojej dalszej kariery IT, mamy nadzieję, że realizowanej w naszej organizacji.

Praca realizowana będzie w siedzibie klienta. Jest to nowo wybudowana fabryka z nowoczesną częścią biurową, zlokalizowana na Psim Polu we Wrocławiu.

Pozostałe informacje:

Sposób zatrudnienia: umowa o pracę lub działalność gospodarcza – do wyboru
Wynagrodzenie: 5500 do 6500 zł brutto – w zależności od posiadanej wiedzy i doświadczenia
Miejsce pracy – Wrocław – Psie Pole
Godziny pracy – 8:00 do 16:00 + ewentualne dyżury dodatkowo płatne

Przed rozpoczęciem pracy zostaniesz przeszkolony w zakresie BHP i stosowanych przez nas narzędzi informatycznych.
Proces rekrutacyjny jest krótki i składa się z telefonicznej rozmowy wstępnej oraz z wybranymi kandydatami ostatecznej rozmowy obejmującej także sprawdzenie wiedzy technicznej i doświadczenia.
Aplikuj na stanowisko:
Help Desk and SAP Support Specialist
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Treść wiadmości jest wymagana. Treść wiadmości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości