Zakres obowiązków - Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat oraz mail - Udzielanie informacji dotyczących statusów zamówień oraz dostaw - Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów - Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta - Współpr
2024-03-26 13:07:02Po okresie szkoleniowym w biurze w Katowicach, które trwa pierwsze kilka tygodni, praca ma harakter zdalny ( wymagamy jedynie 3-4 dni pracy w miesiącu w biurze) Nie musisz mieć doświadczenia zawodowego- przejdziesz profesjonalne szkolenie! Do Twoich
2024-03-18 13:52:02OPIS: - 4 dni w miesiącu pracujesz w biurze w Katowicach. Resztę dni możesz pracować zdalnie w domu. - Do Twoich obowiązków należeć będzie: - Obsługa niemieckojęzycznych klientów - Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów. - Wyjaśnianie zapyt
2024-03-18 11:22:02Obowiązki: - Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów. - Kontakt z klientem włoskojęzycznym: e-mail, chat oraz telefon - Dokonywanie dla klientów nowych rezerwacji i zmian w rezerwacjach istniejących - Podawanie informacji o opłatach i cenach
2024-03-25 13:07:02PRACA ZDALNA W KSIĘGOWOŚCI Wymagania: - Dobra znajomość języka niemieckiego - Komunikatywna znajomość języka angielskiego - Doświadczenie w międzynarodowej firmie w dziale AP,AR, GL - Mile widziane wykształcenie kierunkowe (Finanse, rachunkowość) - P
2024-03-12 08:48:47