Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należą między innymi: Obsługa zgłoszeń telefonicznych Klientów Obsługa zgłoszeń Klientów w mediach społecznych, na stronach internetowych itp. Rejestracja i kontrola przebiegu prac związanyc
2024-03-22 10:10:45Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów d
2024-03-27 15:40:41Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dost
2024-03-27 10:40:29Zakres odpowiedzialności: Analiza potrzeb klientów i dobór odpowiednich rozwiązań ubezpieczeniowych; Przygotowywanie i prezentowanie ofert ubezpieczeniowych; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych; Monitorowanie rynku i konkurencji
2024-03-27 08:00:40Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Zakres obowiązków:utrzymywanie kontaktów i sprawowanie opieki nad klientami, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert cenowych dla klientów, nadzór nad realizacją umów, prowadzenie ewidencji spotkań i ustaleń z klientami w systemie CRM, Wy
2024-03-18 18:41:39