Wymagamy od Ciebie:
- minimum 5-letniego doświadczenia w bankowości, ubezpieczeniach, bądź branży medycznej lub finansowej
- biegłej obsługi komputera
- doświadczenia w sprzedaży
- kreatywności
- bardzo dobrej organizacji czasu pracy oraz dużej samodzielności
- silnie rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- wielozadaniowości
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- tworzenie, wdrażanie oraz monitorowanie strategii rozwoju firmy w oparciu o założone cele
- rozwijanie strategii marketingowej firmy
- nawiązywanie współpracy oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z dostawcami usług medycznych
- rozwijanie dobrego wizerunku firmy
- poszerzanie portfela Klientów
- nadzorowanie poziomu obsługi Klienta oferowanego przez dostawców usług medycznych
- nadzorowanie podległych pracowników
- monitorowanie rynku i identyfikacja tendencji rozwojowych
- rekrutowanie i wdrażanie nowych pracowników, w tym identyfikacja optymalnej liczby pracowników w dziale sprzedaży
- przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników
W zamian za Twoją pracę oferujemy Ci:
- zatrudnienie w oparciu o samozatrudnienie
- możliwość pracy home office
- pracę w międzynarodowym środowisku
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe wraz z systemem prowizyjnym
- narzędzia niezbędne do pracy (telefon, komputer)
- pełne ubezpieczenie zdrowotne