nawet jedna gwiazdka to jest za dużo, każda płatność każdy kontakt stwarza problem (to serwer nie działa, albo obsługa nie wie jak rozmawiać - a co dopiero prosić o pomoc). Jakikolwiek pomysł aby podjąć z nimi współpracę radzę 10 razy przemyśleć i tak wybrać kogo innego - patologiczne serwery i nieudolna obsługa powinna być ich mottem
Ukradliście z mojego konta 350zł, w dniu, w którym nic nie kupowałem, nawet SMS z banku nie otrzymałem, aby potwierdzić przelew, a sami zabraliście pieniądze. Oddawać je oszuści! Dzwonię na policję, pozwę was do sądu chuje!
Masakra , rozpoczęto transakcję, pobrali pieniądze z konta i ślad po nich zaginął, rachunek nie opłacony, pieniądze zniknęły.. powinni to zlikwidować jak najszybciej ( a tak na marginesie minęło od rozpoczęcia transakcji już 2 miesiące i 400 zł w d**e)
FATALNA FIRMA!! Proszę omijać szerokim łukiem!!! Za każdym razem kiedy w moich zagranicznych przelewach pośredniczy firma Blue Media S.A. zawsze pojawia się problem. Szczególnie ze zwrotem środków, kiedy w danym sklepie nie ma towaru. Firma jest również bardzo nierzetelna w odpowiedziach na email, nie czytają dokładnie zawartych informacji, a odpowiedzi są zazwyczaj częściowo automatyczne. Nie poleciłbym tej firmy największemu wrogowi. Tragedia.
Kontakt z firmą jest bardzo trudny. Przez stronę i formularz do którego sami odsyłają, można się kontaktować jedynie gdy jest się klientem biznesowym a nie indywidualnym.
Jako użytkownik tego sytemu płatności zdecydowanie go nie polecam, system nie weryfikuje w żaden sposób czy podpięty rachunek jest w ogóle aktywny, pobiera od płatnika prowizję, a następnie dopiero po tygodniu obsługa klienta mailowo kontaktuje się z płatnikiem w sprawie zwrotu, w dodatku pomniejszonej o prowizję, pomimo nie przekazania wpłaty, czyli czynności za którą prowizja została pobrana.
Po kontakcie z obsługą klienta dowiedziałem się, że Pan Tomasz G. z którym miałem nieprzyjemność prowadzić konwersację nie widzi w tym żadnego problemu i odsyła do reklamowania u docelowego odbiorcy.
Reasumując – nie polecam, zarówno pod kątem technicznym działania tego systemu, jak również pod kątem bardzo słabej obsługi klienta.
Współpraca z tą firmą jako operatorem płatności dla sklepu internetowego to masakra, zlewcze podejście do klienta. Odpowiedzi typu „nie jestem w stanie obiecać kiedy naprawimy problem”, brak jakiegokolwiek zaangażowania w problemy, które ewidentnie wynikają ze strony operatora. Konsultanci z call center na pełnym luzie podają instrukcje jak rozwiązać umowę …
Najgorsza firma z jaką miałem nieprzyjemność rozmawiać! Omijać szerokim łukiem. Na infolinii czekam pół godziny aż łaskawie odbiorą, nadawca przelał pieniądze. Minął miesiąc a pieniądze nie dotarły a na infolinii nie są w stanie udzielić żadnych informacji. Przetrzymują czyjeś pieniądze i nie da się w żaden sposób znaleźć rozwiązania bo nikt nie chce pomóc w tej sytuacji! Jedyna możliwa opcja, bo widzę, że poszkodowanych osób jest więcej, to zorganizować pozew zbiorowy i zamknąć ten kurnik!!!