Blue Media S.A.

20 ocen
Ganc (Gancman)
11 sierpień 2023 09:57
nawet jedna gwiazdka to jest za dużo, każda płatność każdy kontakt stwarza problem (to serwer nie działa, albo obsługa nie wie jak rozmawiać - a co dopiero prosić o pomoc). Jakikolwiek pomysł aby podjąć z nimi współpracę radzę 10 razy przemyśleć i tak wybrać kogo innego - patologiczne serwery i nieudolna obsługa powinna być ich mottem
pokaż więcej...
Adrian Koczera
06 sierpień 2023 14:18
pokaż więcej...
Apartamenty Gdansk
02 sierpień 2023 16:19
Nie polecam współpracy.

Na rynku jest wiele ciekawych podmiotów swiadczacych podobne usługi z ludzkim podejściem.



Jakość usług (kilka dni trwają traksakcje) i obsługa klienta na zerowym poziomie.
pokaż więcej...
Przemysław Lewandowski
02 sierpień 2023 16:15
Omijać szerokim łukiem.

Kanciarze bez kultury
pokaż więcej...
Mutto Bene
02 sierpień 2023 09:59
Zwykli złodzeje i oszuści. Zdecydowanie odradzam współpracę.



Lepiej przejrzeć oferty dotpay czy przelewy24 - jasne zasady bez ściemy
pokaż więcej...
Paweł Smuk
11 maj 2023 12:14
Oszuści gadają że zwrócili pieniądze a wcale tak nie jest do tego nie miła rozmowa gdy człowiek upomina się o zwrot pieniędzy .
pokaż więcej...
Butik La Miss
08 maj 2023 14:27
pokaż więcej...
Radical
23 kwiecień 2023 18:39
Ukradliście z mojego konta 350zł, w dniu, w którym nic nie kupowałem, nawet SMS z banku nie otrzymałem, aby potwierdzić przelew, a sami zabraliście pieniądze. Oddawać je oszuści! Dzwonię na policję, pozwę was do sądu chuje!
pokaż więcej...
Tomasz Stenka
22 kwiecień 2023 21:22
Średnio
pokaż więcej...
jacek wysocki
18 kwiecień 2023 17:24
Bardzo dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby o zwrot środków.
pokaż więcej...
Alicja Todorska
10 luty 2023 16:34
Masakra , rozpoczęto transakcję, pobrali pieniądze z konta i ślad po nich zaginął, rachunek nie opłacony, pieniądze zniknęły.. powinni to zlikwidować jak najszybciej ( a tak na marginesie minęło od rozpoczęcia transakcji już 2 miesiące i 400 zł w d**e)
pokaż więcej...
magico
10 luty 2023 12:24
FATALNA FIRMA!! Proszę omijać szerokim łukiem!!! Za każdym razem kiedy w moich zagranicznych przelewach pośredniczy firma Blue Media S.A. zawsze pojawia się problem. Szczególnie ze zwrotem środków, kiedy w danym sklepie nie ma towaru. Firma jest również bardzo nierzetelna w odpowiedziach na email, nie czytają dokładnie zawartych informacji, a odpowiedzi są zazwyczaj częściowo automatyczne. Nie poleciłbym tej firmy największemu wrogowi. Tragedia.
pokaż więcej...
Arkadiusz Michalski
08 luty 2023 11:35
pokaż więcej...
Urszula Stefanczak
20 styczeń 2023 10:55
Co to ma znaczyć ?Dnia 12.01 wpłaciłam 117 zł na wasz rachunek ,pieniądze nie trafiły tam gdzie miały trafić.Prosze o natychmiastowy zwrot
pokaż więcej...
Tomasz Kaczmarek
16 styczeń 2023 12:55
Płatność przeszła sprawnie i szybko!
pokaż więcej...
Sylwia Gawlik
27 wrzesień 2022 08:44
Kontakt z firmą jest bardzo trudny. Przez stronę i formularz do którego sami odsyłają, można się kontaktować jedynie gdy jest się klientem biznesowym a nie indywidualnym.
pokaż więcej...
Paweł Urban
14 wrzesień 2022 13:51
Jako użytkownik tego sytemu płatności zdecydowanie go nie polecam, system nie weryfikuje w żaden sposób czy podpięty rachunek jest w ogóle aktywny, pobiera od płatnika prowizję, a następnie dopiero po tygodniu obsługa klienta mailowo kontaktuje się z płatnikiem w sprawie zwrotu, w dodatku pomniejszonej o prowizję, pomimo nie przekazania wpłaty, czyli czynności za którą prowizja została pobrana.



Po kontakcie z obsługą klienta dowiedziałem się, że Pan Tomasz G. z którym miałem nieprzyjemność prowadzić konwersację nie widzi w tym żadnego problemu i odsyła do reklamowania u docelowego odbiorcy.



Reasumując – nie polecam, zarówno pod kątem technicznym działania tego systemu, jak również pod kątem bardzo słabej obsługi klienta.
pokaż więcej...
Mikołaj Szeląg
28 sierpień 2022 11:32
Współpraca z tą firmą jako operatorem płatności dla sklepu internetowego to masakra, zlewcze podejście do klienta. Odpowiedzi typu „nie jestem w stanie obiecać kiedy naprawimy problem”, brak jakiegokolwiek zaangażowania w problemy, które ewidentnie wynikają ze strony operatora. Konsultanci z call center na pełnym luzie podają instrukcje jak rozwiązać umowę …
pokaż więcej...
Jan Kowalski
26 sierpień 2022 15:54
Najgorsza firma z jaką miałem nieprzyjemność rozmawiać! Omijać szerokim łukiem. Na infolinii czekam pół godziny aż łaskawie odbiorą, nadawca przelał pieniądze. Minął miesiąc a pieniądze nie dotarły a na infolinii nie są w stanie udzielić żadnych informacji. Przetrzymują czyjeś pieniądze i nie da się w żaden sposób znaleźć rozwiązania bo nikt nie chce pomóc w tej sytuacji! Jedyna możliwa opcja, bo widzę, że poszkodowanych osób jest więcej, to zorganizować pozew zbiorowy i zamknąć ten kurnik!!!
pokaż więcej...
marcin grabowski
27 lipiec 2022 09:53
Masakra.

Na dziesiątki systemów płatności wszystkie działają prócz systemu blumedia.

Jak nie błąd zdefiniowanego numeru sms to błąd nie wiadomo czego nawet przy podpięciu przy płatności kartą.

To jest dramat.

Byłem zmuszony zamówić za pobraniem, bo niestety sprzedawca nie honorował innego systemu!?
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Blue Media S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Blue Media S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości