Bank Millennium S.A.

30 ocen
Vilen 2350
12 luty 2024 18:25
pokaż więcej...
Franco Mount
30 styczeń 2024 18:41
Ok
pokaż więcej...
Patrycja Biedrzycka
29 styczeń 2024 20:20
pokaż więcej...
michal j
29 styczeń 2024 19:59
Pozdrawiam Pana Sebastiana S. Bardzo miła osoba polecam
pokaż więcej...
Kamil Komorowski
29 styczeń 2024 17:46
Przyjemna i profesjonalna obsługa. Pan Sebastian odpowiedział na moje pytania i wątpliwości. Super!
pokaż więcej...
Kamila Warchoł
11 październik 2023 13:12
pokaż więcej...
Beata D
10 październik 2023 13:14
Bank nie dba o swoich klientów.
pokaż więcej...
Fuad khara
26 wrzesień 2023 19:16
Mateusz Myśliwiec jest naprawdę pomocny i profesjonalny w swojej pracy.
pokaż więcej...
Architektura Wnętrz
06 wrzesień 2023 15:46
Dramat. Byliśmy w kilku bankach gdzie stoją po 2 bankomaty, jeden zepsuty a drugi nie przyjmuje wpłat. W galerii żaden nie przyjmuje wpłat. Totalna porażka. W większości banków nie można wpłacić gotówki w kasie bo są same transakcje bezgotówkowe a wpłatomaty nie działają. Trzeba szybko uciekać z tego banku. Masakra. Jedna gwiazdka to za dużo.
pokaż więcej...
Kristina Ch
31 sierpień 2023 23:36
Takie straszne obsługiwanie, trzeba jeszcze poszukać. Po prostu trzeba by ich wszystkich wywalić stamtąd i zatrudnić nowy personel. Po co dają mi ankietę klienta, skoro już jestem klientem tego banku, po prostu głupota.
pokaż więcej...
Magda Witczak
02 sierpień 2023 16:38
Dziękuję za super obsługę ;) Pan Mateusz Myśliwiec wszystko wytłumaczył i szybko rozwiązana sprawa :)
pokaż więcej...
Paweł Wosek
27 lipiec 2023 16:08
pokaż więcej...
Damian Kowalski
27 lipiec 2023 16:06
pokaż więcej...
Radek Potera
27 lipiec 2023 00:47
pokaż więcej...
Piyush Chaurasiya
25 lipiec 2023 15:21
Bardzo, bardzo najgorsza pomoc. Pracownicy banku nie wiedzą, jak pomóc klientom, mimo że nie dbają o klienta. Dyrektor Banku lub pracownik ds. reklamacji powinien podjąć działania.



Polecanie tej gałęzi, aby nie szła i powinna zmienić personel.
pokaż więcej...
Justyna Chruściel
13 maj 2023 20:38
Obsługa nie zna swoich produktów, aby coś załatwić trzeba najpierw prosić infolinie o pomoc
pokaż więcej...
Oleg Giner
13 maj 2023 04:41
Bardzo szybki i pomocny.
pokaż więcej...
Ahmad Abu Hussein
24 kwiecień 2023 19:01
Wspaniałe doświadczenie!



Sylwia Wolska wykonała kawał dobrej roboty!



Dziękuję!
pokaż więcej...
Weronika W
19 kwiecień 2023 09:43
Bardzo sprawne założenie konta. Pan bardzo miły, obsługa na najwyższym poziomie :)
pokaż więcej...
Dawid Suchanek
27 marzec 2023 12:20
Nic sie nie da tutaj załatwić, lepiej podjechać do normalnej placówki. Nie ma tutaj nawet obsługi kasowej
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Bank Millennium S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bank Millennium S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości