AUTO PIKUL Mariola Pikul

9 ocen
Marcin Chmiel
21 kwiecień 2023 18:59
Dramat

Odebrałem auto z wyjeżdżonym paliwem do poziomu, ze nie dojechałem 10 km do najbliższej strachu po drodze w Kurowie

Paliwa zabrakło po 4 km w Końskowoli.

Auto specjalnie spieszyłem się odebrać przed weekendem, byłem kwadrans do zamknięcia. Zdałem zastępcze odbierałem moje, protokoły zdjęcia, zeszło Ok 20 min, to arogancki p(ch)an(m), straszy zamknięciem bramy bo to teren prywatny - ich serwisu, do którego odstawił Assistans mi auto!!!
pokaż więcej...
Paweł Kamola
06 kwiecień 2023 12:29
W miarę szybka naprawa i obsługa
pokaż więcej...
Edyta Kowalik
15 marzec 2023 22:21
pokaż więcej...
A Bedikor
10 marzec 2023 11:27
pokaż więcej...
solar CME
11 luty 2023 13:07
Co za chamstwo ! Pracownik stacji diagnostycznej strasznie nie miły i cwaniakuje - bardzo nie miła obsługa. Pierwszy i ostatni raz. NIE POLECAM.
pokaż więcej...
Ania Wójcik
21 wrzesień 2022 21:56
Wrzuciłam 20 zł do rozmieniarki i tyle ich widziałam …. Nie polecam ! Ani złotówka nie wyleciała
pokaż więcej...
pawel krupinski
16 sierpień 2022 11:36
Oddałem auto bo ciężko odpalało,

Wydałem ponad tysiąc zł.za czujnik ABS i dobicie klimy , po czym dowiedziałem się że samochód nie jest w pełni sprawny bo( ciężko odpala) po tygodniu wyceniły że diagnoza będzie kosztować 1500zl. A naprawa nawet kilka tysięcy. Inny warsztat zrobił to w ciągu doby za 200zl.
pokaż więcej...
Alicja D
02 sierpień 2022 15:51
Naprawa za ponad 8000 zł jak najbardziej, natomiast Reklamacja wykonanej usługi już zdecydowanie NIE! Problem z kontaktem, beznadziejny przepływ informacji, kierownik nieuprzejmy...zdecydowanie nie polecam. W dobie dbałości o klientów, a co za tym idzie dobra opinie firmy, aż dziwi fakt istnienia takiej firmy... @
pokaż więcej...
Rafał
13 grudzień 2021 15:28
W mojej subiektywnej opinii najgorszy serwis w Puławach. Przeklinam dzień w którym oddałem moją Hondę. Pojechałem do nich z wymianą czujnika ABSu, lecz ich kierownik Andrzej zadzwonił do mnie, że trzeba wymienić sprężyny (jedna z nich okazała się pęknięta) bo może przebić oponę. Wiec się zgodziłem, przy okazji wymienili kilka innych elementów. Za całość zapłaciłem niecałe 2000zł. Czyli drogo. Na miejscu przy odbiorze poinformowano mnie że wszystko wykonano tylko auto delikatnie ściąga na prawo, ale zbieżność ustawiona idealnie. Powiedział mi ten kierownik, że trzeba wymienić jeszcze opony i ustawi się wtedy zbieżność. Wiec tydzień później pojechałem do nich wymienić opony które miałem, ale także okazało się że trzeba kupić nowe, bo wg niego stare zużyte. Powiedziałem ok, tylko niech jeździ prosto. Kolejne 2 tysiące poszły, a auto jak nie jeździło po ich wizycie tak nie jeździ jak należy. Spartaczona robota maksymalnie. Zaczął ten cały kierownik, wymyślać że może auto bite było. Nie jestem jego właścicielem od nowości, ale wiadome było że jeździło prosto. Mniejsza o to. Powiedział że wymieni poduszkę następnym razem i będzie ok. Wymienił i dalej nic. Dwa razy jeszcze jeździłem do naprawy gwarancyjnej i nie udało się naprawić auta. Byłem na diagnozie w Hondzie ASO. Musiałbym wymienić jeszcze raz te same oryginalne części co w Pikulu, lecz nie mam zamiaru płacić za spartaczoną robotę tego serwisu. Sytuacja zakończyła się na tym, że mogą oddać mi kasę za części (sprężyny) i wypiąć się tyłkiem. Nie zgodziłem się na to. I od tej chwili serwis już ma mnie w dupie. Kierownik Andrzej jak chce wam coś wymienić to na 100% tego nie trzeba wymieniać!!! Zwykle naciąganie na kasę. Czyli zero wiedzy! Zero pomocy. Porażka!!!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o AUTO PIKUL Mariola Pikul

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AUTO PIKUL Mariola Pikul
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości