Proven experience as an Executive/Personal/Administrative Assistant or relevant role, preferably in an international environment Working proficiency in English and French Graduate or similar degree Strong customer service mindset and style Ability to
2024-04-16 10:17:34RESOLVE POLAND sp. z o.oProfil Kandydata: wykształcenie wyższe; minimum 3 lata doświadczenia w obszarze zakupów; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excel; znajomość systemów ERP; doświadczenie w prowadzeniu rozmów oraz negocjacji biznesowych; znajomość języka a
2024-04-03 13:57:35Ekoenergetyka-Polska S.ATwój zakres obowiązków, negocjowanie umów handlowych i realizacja polityki handlowej Spółdzielni..
2024-04-18 12:40:34Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Zarządzanie biurem - dbanie o porządek i zapas materiałów biurowych., Pomoc w organizacji spotkań i wyjazdów., Obsługa urządzeń biurowych., Przygotowywanie dokumentów,..
2024-04-18 10:40:32Zakres obowiązków:Organizacja montaży i odczytów w zasobach lokalowych Zleceniodawcy. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: doświadczenie zawodowe 3 lata, obsługa komputera MS OFFICEInne wymagania: staż pr
2024-04-17 18:41:34Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: biegła znajomość obsługi komputera oraz programów Word, Outlook, Excel, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres Stypendium brutto:
2024-04-17 18:41:33Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie,, Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa ruchu telefonicznego,, Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami Spółki w zakresie prawidłowej..
2024-04-17 10:40:34Do naszego klienta z branży tekstylnej, poszukujemy Pracownika Biurowego w Dziale Magazynu. Miejsce pracy: Jasin k. Poznania Praca jednozmianową w godzinach 7.00-15.00. Zakres obowiązków: 1. Obsługa systemu magazynowego i programu COMARCH 2...
2024-04-16 12:05:39Dla naszego Klienta firmy IT szukamy Asystentki Dyrektora sprzedaży z doświadczeniem z Klientem Biznesowym Asystentka Dyrektora Sprzedaży - Klient Biznesowy Obowiązki wspieranie dyrektora sprzedaży w obowiązkachkontakt z klientami tworzenie oferttwor
2024-04-16 11:00:17Personnel and Media SolutionsTwój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji pocztowej i mailowej, Przyjmowanie i obsługa klientów kancelarii, Koordynacja prac biurowych , Zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów, Przygotowywanie prezentacji, raportów i innych..
2024-04-16 10:40:31Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:, - konfigurację komputerów,, - wdrażanie systemów operacyjnych za pomocą Microsoft Intune,, - konfigurację i zabezpieczanie smartfonów za pomocą narzędzi..
2024-04-16 09:40:32Twój zakres obowiązków, księgowanie wyciągów bankowych, rozliczanie rozrachunków, księgowanie faktur kosztowych, księgowanie faktur sprzedaży..
2024-04-16 09:40:32Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długoterminowych relacji biznesowych, Współpracę z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb i proponowanie odpowiednich rozwiązań technicznych, Dobór najlepszych urządzeń z naszej..
2024-04-16 08:40:09Twój zakres obowiązków, Koordynacja bieżącej realizacji usług transportowych zakresie Linehaul oraz przewozów nieregularnych, Zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych klientom poprzez nadzór nad pracą przewoźników i terminala, Wprowadzanie..
2024-04-15 16:40:31Witam szukam astytenki hostessy bardzo atrakcyjnej
2024-04-15 15:16:48Poszukujemy Pracownika Biurowego w Dziale Magazynu. Jesteśmy hurtownią tkanin obiciowych. Miejsce pracy: Jasin k. Poznania Praca jednozmianową w godzinach 7.00-15.00. Zakres obowiązków: 1. Obsługa systemu magazynowego i programu COMARCH 2. Przygotowy
2024-04-15 15:14:18Dla naszego klienta z branży tekstylnej, poszukujemy Pracownika Biurowego w Dziale Magazynu. Miejsce pracy: Jasin k. Poznania Praca jednozmianową w godzinach 7.00-15.00. Zakres obowiązków: 1. Obsługa systemu magazynowego i programu COMARCH 2...
2024-04-15 13:03:03Twój zakres obowiązków, Wsparcie Zarządu w bieżącej pracy,, Prowadzenie biura i spraw administracyjno-biurowych,, Zarządzanie obiegiem korespondencji, ewidencja oraz ich archiwizacja,, Przygotowywanie pism,, Współpraca z innymi działami firmy, w..
2024-04-15 12:40:37Zatrudnimy pracownika ze znajomością j.rosyjskiego j.ukraińskiego j.angielskiego j.bułgarskiego do pracy w biurze
2024-04-14 16:13:19Opis zadań:wg.programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze, ekonomiczne, administracyjne Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych
2024-04-13 18:41:38Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: bez wymagańUprawnienia: komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w grupie, obsługa urządzeń biurowych, odporność na stres, umie
2024-04-12 18:41:34Twój zakres obowiązków, archiwizacja i analiza faktur, korespondencji, dokumentów kadrowych i innych, kontrola obiegu dokumentów, realizowanie bieżących zadań związanych z funkcjonowaniem biura wyznaczonych przez przełożonego, odbieranie..
2024-04-12 16:40:26Twój zakres obowiązków, Zbieranie danych z obszaru produkcji;, Raportowanie realizacji procesu produkcyjnego;, Zapewnienie poprawnego obiegu dokumentacji w dziale produkcji;, Wprowadzanie danych do systemu oraz zapewnienie ich poprawności; ,..
2024-04-12 15:40:37Twoje zadania:koordynowanie pracą biura zarządu, kierowanie pracą sekretariatucodzienne wsparcie członków zarządu ( np. zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych, współpraca z centralą organizacji)przygotowywanie raportów, anali
2024-04-12 05:25:38- wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do właściwej oceny rozpatrywanej reklamacji i wniosków; - dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług, zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klie
2024-04-11 17:55:19FALLWORK Sp. Z O. OZadania główne: odbieranie telefonów wykonywanie czynności w ramach współpracy ze specjalistami ds. zamówień publicznych, przygotowywanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w sprawie zamówień publicznych, wyszukiwanie ogłoszeń w sprawie najmu
2024-04-11 13:30:37Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji przychodzącej,, przygotowywanie korespondencji wychodzącej,, rejestracja spraw,, składanie i szycie akt...
2024-04-11 12:40:44Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta w zakresie informacji o usługach spedycyjnych, Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków umów, Koordynacja działań związanych z realizacją zleceń transportowych, Monitorowanie przepływu..
2024-04-11 09:40:35Zakres obowiązków:zarządzanie funkcjonowaniem biura, ustalanie harmonogramu spotkań swojego przełożonego, sporządzanie korespondencji, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji firmy. Prowadzenie korespondencji, kontakt z klientami oraz udzielanie
2024-04-10 18:41:26Twój zakres obowiązków, koordynacja i prowadzenie spraw administracyjnych firmy, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, identyfikacja potrzeb , wsparcie zarządu i kierowników działów , nadzór nad bieżącą korespondencją, w tym prowadzenie..
2024-04-10 18:40:03Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem, planowanie i organizacja delegacji oraz spotkań biznesowych członków Zarządu,, Uczestnictwo w spotkaniach, sporządzanie podsumowań,, Zarządzanie korespondencją i dokumentami, podstawowa weryfikacja..
2024-04-10 12:40:39Agencja Pracy Tymczasowej Makropol Sp. z o.o. - nr wpisu 5447 dla swojego Klienta poszukuje pracownika na stanowisko: Referent ds. zaopatrzenia i transportu Miejsce pracy: Poznań Zakres obowiązków -Zlecanie i organizowanie transportu -Współpraca z fi
2024-04-10 11:50:39Asystentka dr sprzedażyObowiązki wspieranie dyrektora sprzedaży w obowiązkachkontakt z klientami tworzenie oferttworzenie prezentacjiaktualizacja danych w CRMtworzenie baz danych klientówwsparcie podczas konferencji i spotkań z klientami (sporadyczni
2024-04-10 11:00:09Personnel and Media SolutionsTwój zakres obowiązków, Wsparcie kierownika projektu w zarządzaniu projektami EFS, np, Obsługa systemu CST i SM EFS, Weryfikacja poprawności dokumentacji projektowej, Sporządzanie dokumentacji projektowej..
2024-04-09 13:40:40Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, Organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych,, Zarządzanie dokumentacją biurową oraz archiwizacja dokumentów,, Prowadzenie kalendarza spotkań,, Obsługa bieżących..
2024-04-09 12:40:42Twój zakres obowiązków, # wspieranie codziennej pracy działu,, # obsługa faktur, zamówień i harmonogramów, # działania w obszarze inwestycji, # realizacja wyznaczonych zadań i celów,, # obsługa programów komputerowych takich jak SAP., , , ..
2024-04-08 21:40:01Twój zakres obowiązków, Rejestracja dokumentów w bazie informatycznej, Telefoniczne umawianie prac dla techników, Rozliczanie ich pracy, Obsługa poczty elektronicznej, Nadzór nad realizacją zleceń, Przygotowywanie zestawień i raportów, Proste..
2024-04-08 16:40:27Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ulicy Ułańskiej 7w Poznaniu.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Praca w wymiarze pół etatu.Twoją rolą będzie:rejestracja badań laboratoryjnych,wsparcie Pacjenta..
2024-04-08 11:07:58LUX MED Sp. z o. o. Szukam osobistej Asystentki do mojej Firmy i Przyjaci ółki do miłego spędzania czasu. Praca zdalna około 3godziny dziennie. Elastyczne godziny pracy..... Wynagrodzenie 15tys netto miesięcznie. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Szczeg óły Priv
2024-04-08 08:36:51Twój zakres obowiązków, Bieżący kontakt z najemcami, przekazywanie informacji o usterkach i ich naprawie – nadzór i koordynacja procesu, współpraca z wykonawcami prac serwisowych., Zapewnienie ciągłości i systematyczności przeglądów oraz..
2024-04-07 17:40:22MPL Investment sp. z o.o- wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do właściwej oceny rozpatrywanej reklamacji i wniosków; - dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług, zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klie
2024-04-05 17:55:16FALLWORK Sp. Z O. ORodzaj umowy: umowa zlecenie Wynagrodzenie brutto: 27,70 zł za godzinę pracy Zakres czynności: • bezpośrednia obsługa oraz weryfikacja potrzeb Klientów, • przygotowanie umów dla Klientów na podstawie gotowych szablonów, • obsługa systemu kolejkowego
2024-04-05 17:55:16FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, przyjmowanie przesyłek od kurierów, przygotowywanie przesyłek wychodzących, praca z zamówieniami od odbiorców, wystawianie faktur dla odbiorców systemie magazynowym, tworzenie zamówień u dostawców, zapewnienie odpowiedniego..
2024-04-05 15:40:37Twój zakres obowiązków, Praca w charakterze Asystenta/tki zarówno w biurze jak i w terenie,, Wykonywanie prac asystenckich (kreślenie - AutoCAd, obliczenia, zestawienia, opracowania mapowe GIS, zamówienia materiałów do projektowania, prace..
2024-04-05 11:40:40Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klienta zgodna z naszymi standardami, Dbanie o właściwą ekspozycję towaru i wygląd sklepu, Obsługa kasy i systemu sprzedaży, Kontrola stanów magazynowych i dostaw, Stała komunikacja i współpraca z..
2024-04-05 11:40:39Twój zakres obowiązków, współpraca przy bieżącej obsłudze prawnej Klient w Kancelarii,, prowadzenie rejestrów,, kontaktowanie się z sądami i urzędami oraz inne prace biurowe,, sporządzanie projektów pisma procesowych i umów...
2024-04-05 11:40:39Twój zakres obowiązków, Pracując jako Asystent, będziesz uczestniczył(a) w projektach audytorskich, współpracując z zespołem oraz z klientem. Będziesz miał szansę rozwinąć się w kierunku Seniora, pogłębisz wiedzę o firmach z różnych gałęzi..
2024-04-05 09:40:38Twój zakres obowiązków, Pracując jako Asystent, będziesz uczestniczył(a) w projektach audytorskich, współpracując z zespołem oraz z klientem. Doświadczenie w audycie otworzy przed Tobą szerokie możliwości rozwoju w świecie finansów., , Jeśli masz..
2024-04-05 08:40:16Twój zakres obowiązków, obsługa zamówień i rezerwacji poprzez międzynarodowe systemy rezerwacyjne, zestawienia i analizy ofert – w dedykowanym oprogramowaniu oraz w arkuszach Excel, stały kontakt z kontrahentami, podejmowanie decyzji handlowych,..
2024-04-05 08:40:16Twój zakres obowiązków, Wspieranie pracy Działu handlowego poprzez przekazywanie informacji, pomoc w planowaniu i realizacji codziennych zadań, Dbanie o właściwą i profesjonalną ekspozycję samochodów nowych i używanych, Nadzór nad parkiem..
2024-04-04 17:40:48Twój zakres obowiązków, wsparcie prawników w bieżącej pracy, , kontakt z sądami i innymi instytucjami,, kontakt z klientami kancelarii , obsługa sekretariatu, , praca przy wyliczaniu wysokości roszczeń w sprawach dotyczących kredytów frankowych, ..
2024-04-04 14:40:43Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów firmy,, realizacja zamówień,, współpraca z odbiorcami towarów,, korespondencja handlowa,, rejestracja operacji logistycznych i tworzenie dokumentów z tym związanych,, mile widziane pozyskiwanie..
2024-04-03 14:40:49Twój zakres obowiązków, bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura, dbanie o sprawny przepływ informacji wewnątrz firmy, wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach, organizacja podróży służbowych, współpraca z firmami..
2024-04-03 11:40:44Twój zakres obowiązków, Wykonywanie zadań administracyjnych i księgowych przyjmowanych od pracowników działu lub klientów., Obsługa telefonu (infolinii), maila oraz czatu, udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów., Rozwiązywanie bieżących..
2024-04-03 11:40:43