Opis stanowiska Wsparcie administracyjne biura, w tym: ewidencja i skanowanie poczty przychodzącej i wychodzącej a także kompletowanie, wysyłanie i archiwizacja pism, Kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz ich ewidencja w wewnętrznym syste
2024-03-28 11:10:15Zakres obowiązków: Wsparcie głównego Projektanta w codziennych zadaniach: przygotowywanie prezentacji dokumentacji projektowej wizualizacji Wsparcie w zarządzaniu harmonogramami projektów Archiwizowanie dokumentów Zbieranie i analizowanie danych niez
2024-03-28 10:12:30Zadania: Pomoc stomatologowi w trakcie zabiegów, Przygotowywanie gabinetu do wizyt pacjentów, Sterylizacja i dezynfekcja narzędzi stomatologicznych, Zarządzanie dokumentacją pacjentów, Pomoc pacjentom w umawianiu wizyt i odpowiadanie na ich pytania
2024-03-20 10:07:06Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Współpraca z innym
2024-03-14 14:35:14Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami
2024-03-11 08:00:02Wykształcenie techniczne energetyczne lub pokrewne Prawo jazdy kat. B Bardzo dobra znajomość narządzi biurowych tj. MS Office (zwłaszcza Word, Excel), Znajomość Autocad (PODSTAWY), Sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, Bardzo dobra org
2024-01-14 11:00:02KomtechZakres obowiązków:- opracowywanie dokumentacji projektowych na etapie koncepcji, projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego;- przygotowywanie materiałów do uzyskania opinii, uzgodnień, decyzji potrzebnych do uruchomienia produkcji;- wykonywanie
2024-03-28 18:41:35Opis zadań:Zapoznanie się z specyfika pracy w Biurze Rachunkowym, obiegiem dokumentów, zapoznanie się z programami OPTIMA, OŁATNIK, SALED, weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, wprowadzanie dokumentów do programu k
2024-03-28 18:41:34Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2024-03-28 10:28:55Merkury MarketTwój zakres obowiązków, Przygotowywanie planów zagospodarowania sieci, Tworzenie opisów technicznych, Tworzenie rysunków profili oraz elementów typowych sieci, Kontakt z gestorami mediów urzędami prowadzenie procedur administracyjnych..
2024-03-26 12:40:37W związku z planowanym otwarciem nowych marketów Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. poszukuje pracowników na stanowisko: Asystent w Dziale Zakupów (praca na terenie Krosna) Opis stanowiska pracy. Na proponowanym..
2024-03-25 12:29:14Merkury MarketSzczegóły: - Doświadczenie:: poniżej 2 lat - Posiada prawo jazdy - Praca z zamieszkaniem: Nie Obowiązki: - Opieka nad osobami niepełnosprawnymi, - Pomoc w utrzymaniu higieny i pielęgnacja, - Drobne sprawunki Inne: - Zakupy, - Gotowanie Wymiar czasu p
2024-03-23 05:10:01Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie Asystent do spraw księgowościObowiązki Segregacja dokumentacji pod względem ich rodzaju Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowy
2024-03-22 11:00:30PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Zakres obowiązków:do uzgodnienia Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICEWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawniczeInne wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub student
2024-03-21 18:41:25Twój zakres obowiązków: koordynacja prac administracyjnych, związanych ze sprawnym i efektywnym prowadzeniem biura dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura prowadzenie kalendarza spotkań organizacja i obsługa spotkań organizacja wizyt zaproszonych go
2024-03-21 13:30:30Firma budowlana poszukuje na stanowisko pomoc księgowej. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, znajomość zagadnień kadrowo płacowych, ZUS, PFRON, PPK. Znajomość programu WF FAKIR, Super płace i R2 Płatnik Symfonia, Płatnik będzie dodatkowym atu
2024-03-21 11:40:01Twój zakres obowiązków, obsługa Klientów w Biurze Obsługi Klienta Serwisu, dbałość o wizerunek firmy i satysfakcję Klienta, prowadzenie dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej, wprowadzanie, weryfikacja i uzupełnianie danych Klientów w..
2024-03-21 09:40:36Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki Analizy zagrożeń dla inwestycji Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych Kontroli postępu prac
2024-03-21 09:30:27Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej - German Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach
2024-03-21 05:25:39Poszukuje kandydata na stanowisko:Asystent projektanta sieci telekomunikacyjnych. Wymagania: Mile widziana znajomość zagadnień dotyczących sieci światłowodowych, znajomość programu AutoCAD- obowiązkowo, dobra znajomość MS Office, dobra organizacja pr
2024-03-20 11:40:03Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne, średnie zawodowe, ekonomiczneWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczneInne wymagania: Wymagane p
2024-03-19 18:41:12Twój zakres obowiązków, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,, nadzorowanie obiegu dokumentów,, udział w archiwizowaniu dokumentacji projektu w wersji papierowej i elektronicznej,, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień..
2024-03-19 14:40:46Zakres obowiązków:Wprowadzanie dokumentów. Praca na programie Optima Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneInne wymagania: wykształcenie minimum średnie ekonomiczne-rachunkowość i finanseznajomość programu optima
2024-03-18 18:41:42Twój zakres obowiązków, przygotowywanie niezbędnych dokumentów, pism, raportów i korespondencji dla doradcy;, obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów;, dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie;, marketing ofert;,..
2024-03-18 07:40:04Zakres obowiązków:Praca z rodziną z problemami wychowawczymi.Podniesienie umiejętności opiekuńczo - wychowawczych.Istnieje możliwość zatrudnienia w ramach umowy zlecenie. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżoweWymagania pożądan
2024-03-15 18:41:37Zakres obowiązków:- prowadzenie pośrednictwa pracy w ramach sieci EURES,- przyjmowanie z CEiPM oraz upowszechnianie ofert pracy dla obywateli UE i EOG,- udzielanie bezrobotnym i osobom poszukującym pracy pomocy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia
2024-03-15 18:41:37Zakres obowiązków:sporządzanie pod nadzorem projektanta, opracowań projektowych w zakresie: prac studialnych, koncepcji, projektów budowlanych i wykonawczych, dokumentacji przetargowych,wprowadzanie zmian i korekt w istniejących rysunkach,przygotowyw
2024-03-15 18:41:37Zakres obowiązków:sporządzanie pod nadzorem projektanta, opracowań projektowych w zakresie: prac studialnych, koncepcji, projektów budowlanych i wykonawczych, dokumentacji przetargowych,wprowadzanie zmian i korekt w istniejących rysunkach,przygotowyw
2024-03-15 18:41:37Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: rachunkowość, średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: rachunkowośćUprawnienia: umiejętność obsługi komputera Wymagania dodatkowe: Wykształceni
2024-03-14 18:41:22Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów;, Organizacja podróży;, Pomoc w koordynacji różnych projektów;, Wyszkuwianie informacji;, Zarządzanie kalendarzami, planowanie i koordynacja spotkań;, Organizacja spotkań i..
2024-03-14 16:40:34Twój zakres obowiązków, opracowywanie projektów budowlanych, technicznych i wykonawczych obiektów przemysłowych;, dobór odpowiedniej technologii przy realizacji projektów;, analiza i obliczenia statystyczno-wytrzymałościowe elementów nośnych;,..
2024-03-14 11:40:48Zatrudniamy na stanowisko Asystent Projektanta GeotechnicznegoTwój zakres obowiązków Współpraca z głównym projektantem i członkami zespołu projektowo-ofertowego Analiza dokumentacji technicznej oraz geologicznej Przygotowywanie kalkulacji kosztów ora
2024-03-14 11:00:37Stump Franki sp. z o.oOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki Analizy zagrożeń dla inwestycji Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych Kontroli postępu prac
2024-03-14 09:30:03Biuro projektów MTA Engineering w Rzeszowie oferuje pracę w renomowanym biurze projektów z ponad 26 letnim doświadczeniem przy realizacji dużych projektów z branży energetycznej, przemysłowej, samochodowej i budownictwa ogólnego, w międzynarodowym śr
2024-03-13 11:00:36Mta engineering spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZakres obowiązków:Zakres obowiązków Wykonywanie dokumentacji projektowejAdaptacje gotowych projektów Modelowanie i tworzenie dokumentacji w środowisku BIMPraca w środowisku Cad Obliczenia statyczne drugorzędnych elementów konstrukcyjnychWspółpraca z
2024-03-12 18:41:18Twój zakres obowiązków, Uczestniczenie w obsłudze geodezyjnej związanej z przygotowaniem i drążeniem tunelu maszyną TBM., Montaż sprzętu niezbędnego podczas pomiarów., Uczestniczenie w zakładaniu, pomiarze i opracowaniu geodezyjnej osnowy..
2024-03-06 15:40:40Zakres obowiązków:Opracowywanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: Znajomość CAD Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas ok
2024-02-13 18:41:03