Twój zakres obowiązków, Wykonywanie instalacji elektrycznych niskoprądowych do systemów zabezpieczeń: alarmowych, monitoringu, p.poż., kontroli dostępu i infrastruktury sieciowej;, Wykonywanie montażu, napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu..
2024-04-16 11:40:32ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa wózka widłowego , - załadunek rozładunek samochodów , - rejestrowanie dostaw i wysyłek w programie magazynowym SAP , - raportowanie ( zestawienia w Excel), - kontrola dokumentacji magazynowej , - obsługa magazynu odzieżow
2024-04-11 15:30:17Randstad Polska Sp. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - nawiązywanie relacji z partnerami zagranicznymi (sklepy detaliczne/nieduże sieci) głównie rynki Skandynawskie oraz Europy Zachodniej - realizacja planów sprzedażowych oraz osiąganie zakładanych celów - odwiedzanie wybranych sklep
2024-04-19 18:30:18SALESHR 4,5ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - projektowanie oraz koordynowanie prac w zakresie projektowania technologii oczyszczania ścieków - planowanie remontów, konserwacji urządzeń pracy oczyszczalni i pompowni ścieków, - przestrzeganie wymagań technologicznych oraz uzy
2024-04-19 18:30:18SALESHR 4,5ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynowanie obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - organizowanie podróży służbowych dla pracowników z Polski oraz regionu, - pomoc w organizowaniu eventów firmowych oraz szkoleń, - prowadzenie kalendarza spotkań
2024-04-19 18:30:18Randstad Polska Sp. z o. oUgruntowane doświadczenie analityczne, dobre portfolio projektowe, sukcesy związane z realizowanymi wdrożeniami. Mile widziane doświadczenie w projektach związanych z procesami sprzedażowymi Mile widziane doświadczenie w projektach typu "greenfield"
2024-04-18 16:05:417N 5,0Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych;, Nadzór nad obiegiem dokumentów;, Wprowadzanie danych do systemu informatycznego i przygotowywanie raportów zgodnie z wymaganiami..
2024-04-19 12:40:37ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: Obsługa klienta bezpośrednia,obsługa komputera,znajomość pakietu MS Office ,dobra organizacja pracy, komunikatywność - Inne wymagan
2024-04-19 07:31:19Przedszkole nr 11 nefrytowy zakątekOpis zadań:- pomoc w redagowaniu pism,- odbieranie i wysyłanie meili,- odbieranie i wysyłanie korespondencji papierowej,- porządkowanie dokumentów- obsługa platformy elektronicznej EBOK Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokszt
2024-04-18 18:41:18Zakres obowiązków:tworzenie pism, obsługa programów komputerowych, elementy księgowości i rachunkowości, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją, obsługa interesantów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śre
2024-04-18 18:41:17Twój zakres obowiązków, Analiza projektów budowlanych i dokumentacji technicznej, Wykonywanie przedmiarów robót, Sporządzanie zapytań ofertowych oraz pozyskiwanie ofert, Zamawianie materiałów budowlanych, Koordynowanie zamówień sprzętu na budowę,..
2024-04-18 16:40:29Oferujemy: Stabilne zatrudnienie umowa B2B Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia
2024-04-18 14:50:17Twój zakres obowiązków, Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych;, Autoryzacja badań;, Obsługa aparatury medycznej;, Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej...
2024-04-18 14:40:36Penta Hospitals to wiodąca grupa w branży medycznej. Jesteśmy największym w Polsce właścicielem szpitali i przychodni na rynku prywatnych usług medycznych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie i ugruntowaną..
2024-04-18 14:39:11EMC Instytut MedycznyPosiadasz uprawnienia UDT? Jesteś sumienny/a, spostrzegawczy/a oraz, dokładny/a? Masz już pierwsze doświadczenie zawodowe za sobą i chcesz coś zmienić ?? Aplikuj a porozmawiamy o Twojej nowej pracy.Miejsce pracy: Grodzisk MazowieckiOczekujemywykształ
2024-04-18 11:54:00Oczekujemywykształcenie: min. zawodowe,uprawnienia UDT,praktyczna znajomość: Word, Excel,znajomość środowiska SAP ( podstawy ),badania sanepidu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta ofert
2024-04-18 09:12:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pracownik biurowy - Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL),dokładność, sumienność,Obsługa sekretariatu -
2024-04-18 07:31:08RAJPOL SP. Z O. OOpis zadań:- przyjmowanie klienta na rozmowy oraz przyjmowanie dokumentów- wystawianie dokumentów- kopiowanie dokumentów- podstawy pracy biurowej Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRod
2024-04-17 18:41:24Zakres obowiązków:OBSŁUGA SEKRETARIATU, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH; WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH; POTWIERDZANIE ZAMÓWIEŃ;OBSŁUA POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: śre
2024-04-17 18:41:23Twój zakres obowiązków, Organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych, Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji technicznych, Koordynacja działań zespołu technicznego i monitorowanie postępu projektów, Obsługa korespondencji i..
2024-04-17 15:40:35Ptak Warsaw Expo Sp. z o. o 3,1Zakres obowiązków: koordynowanie i nadzór nad działalnością przewozową, optymalizacja wyników na działalności przewozowej, wnioskowanie w sprawach systemu komunikacji autobusowej na terenie działalności bazy, wnioskowanie w zakresie uruchamiania lub
2024-04-17 15:30:44Twój zakres obowiązków, praca w zakresie asysty stomatologicznej, koordynacja pracy asystentek i higienistek w oddziale, zarządzanie grafikami i czasem pracy, optymalizacja kosztów, zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi pacjenta oraz..
2024-04-17 14:40:32Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie prezentacji, raportów i innych materiałów dla działu sprzedaży, Obsługa korespondencji i komunikacja z klientami, Utrzymywanie baz danych klientów i partnerów biznesowych, Monitorowanie wyników sprzedaży i..
2024-04-17 13:40:33Posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy biurowej i obsłudze klienta? Mieszkasz w Grodzisku lub okolicach?Zapraszamy do przesłania aplikacji.Oczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,podstawowa znajomość języka angielskiego, zaawan
2024-04-17 11:54:00Zadania:Sporządzanie dokumentów/umów z wykorzystaniem wzorcówAnaliza dokumentów, sporządzanie notatekProwadzenie korespondencji elektronicznej (wewnętrznej i zewnętrznej)Docelowo (po okresie wdrożenia)uczestnictwo w spotkaniachi negocjacjach z Klient
2024-04-17 11:53:58ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN - System wynagrodzenia: Czasow
2024-04-17 07:31:10ZDROWIE TO MYS.CZakres obowiązków:REF PIZakres:- obsługa klienta przychodni,- odbieranie telefonów i udzielanie informacji na temat usług przychodni,- wporwadzenie danych do systemu,- umawianie wizyt,- koordynacja i pomoc lekarzom/ fizjoterapeutom,- prace biurowe,-
2024-04-16 18:41:20Twój zakres obowiązków, sporządzanie analiz i prezentacji dla potrzeb działu z wykorzystaniem narzędzi MS Office,, dbanie o relacje z klientami i dobry wizerunek firmy,, realizacja zadań administracyjnych (organizacja spotkań, nadzór nad..
2024-04-16 16:40:28Twój zakres obowiązków wparcie działu sprzedaży tworzenia promocji handlowych i zarządzanie rabatami wprowadzanie i modyfikowanie cen oraz promocji prowadzenie ewidencji kart produktu dbanie o poprawność danych produktowych w systemie kreowanie i mod
2024-04-16 14:41:35Opis stanowiska: Działania marketingowe Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu Kontakt z klientami i firmami współpracującymi Współpraca z pozostałymi działami w firmie
2024-04-16 14:27:37Twój zakres obowiązków, Zarządzenie Nr 27/2024, Prezesa Sądu Rejonowego w Piasecznie, z dnia 16 kwietnia 2024 roku, w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko asystenta sędziego , w Sądzie Rejonowym w Piasecznie, , na podstawie art. 155a ustawy..
2024-04-16 12:40:36Twój zakres obowiązków, Prowadzenie bieżącej obsługi biura ,, Przygotowywanie analiz sprzedażowych,, Kontakt z dostawcami i kontrahentami,, Wspieranie działu logistyki,, Monitorowanie realizacji zadań zlecanych,, Koordynacja prawidłowego obiegu..
2024-04-16 11:40:32Twój zakres obowiązków, Asystowanie menedżerowi regionu w działaniach związanych z rekrutacją i onboardingiem pracowników, Pomoc w zarządzaniu dokumentacją, Kontakt z kandydatami zainteresowanymi pracą, Podstawowa praca w Excelu (np. tworzenie..
2024-04-16 11:40:32Twój zakres obowiązków, wprowadzanie danych do systemu i weryfikacja poprawności danych, wydawanie odpowiednich dokumentów do magazynu i dla kierowców (dbałość o prawidłowy obieg dokumentów), nadzór i archiwizowanie dokumentacji magazynowej,..
2024-04-15 21:40:01Twój zakres obowiązków, Nadzór nad przepływem materiałów i narzędzi produkcyjnych, Uczestnictwo w projektach optymalizacyjnych, Generowanie raportów produkcyjnych, Tworzenie instrukcji dla działu produkcji, Wsparcie procesu rekrutacji oraz szkoleń..
2024-04-15 16:40:31Twój zakres obowiązków, Rejestracja kierowców na załadunki i rozładunki, Przygotowywanie dokumentów dla kierowców, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencji w organizacji,..
2024-04-15 16:40:31Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - okres wdrożenia w asyście specjalistów; - szeroką i dopasowaną ofertę szkoleń; - realną szansę awansu; - atrakcyjne wynagrodzenie; - bogaty pakiet benefitów; Obowiązki: - obsługa Klientów w Biurz
2024-04-15 14:46:30Twój zakres obowiązków, Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych, Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów, Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i..
2024-04-15 13:40:39Twój zakres obowiązków, obsługa administracyjna,, inne prace administracyjno- biurowe,, zapewnienie pełnej obsługi klienta,, tłumaczenie dokumentów, komentarzy i artykułów z języka i na język czeski,, prowadzenie prostych działań marketingowych,,..
2024-04-12 17:40:29Firma APERTO specjalizująca się w osłonach przeciwsłonecznych, zadaszeniach tarasowych. w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY Miej
2024-04-12 12:18:01Asystent ds. HR/rekrutacji#1103793 Lokalizacja: Piaseczno (praca na miejscu, z ewentualnymi wyjazdami)Zadania:Asystowanie menedżerowi regionu w działaniach związanych z rekrutacją i onboardingiem pracownikówPomoc w zarządzaniu dokumentacjąKontakt z k
2024-04-12 11:00:20Hrappka.plZakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie kompetencji nowego zespołu eksportowego. Opracowanie i wdrożenie planów ekspansji na rynki międzynarodowe. Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami. Negocjacje ważnych umów handlowych. Zarządzanie budże
2024-04-12 10:10:02Pilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego
2024-04-12 09:00:14ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Języki: ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w pi
2024-04-12 07:31:18Bizemigrant spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Odbieranie i przekazywanie telefonów, Obsługa urządzeń biurowych (drukarki, kserokopiarki, faks), Prowadzenie dokumentacji biurowej, Organizacja spotkań i konferencji,..
2024-04-11 23:40:04Zakres obowiązków:obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, praca związana z zatrudnieniem obcokrajowców, praca z obcokrajowcami Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyki: ukraiński, w mowie -
2024-04-11 18:41:17Zakres obowiązków:rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, monitorowani
2024-04-11 18:41:17Twój zakres obowiązków, Lubisz się uczyć i rozwijać? Chcesz poznać jeden z działów innowacyjnej firmy?, A może chcesz uczestniczyć w tworzeniu projektów specjalistycznych i bliżej poznać tajniki prawa zamówień publicznych?, Albo czujesz się dobrze..
2024-04-11 14:40:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie Dyrektora Technicznego w codziennej pracy., Monitorowanie rynku i wyszukiwanie ogłoszeń o postępowaniach przetargowych,, Wnikliwa analiza rynku oraz działań konkurencji,, Analiza dokumentacji technicznej;,..
2024-04-11 14:40:31Opis stanowiska Uśrednianie próbek do badań zgodnie z Procedurami obowiązującymi w laboratorium Bieżące wykonywanie powierzonych zadań Prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem zarządzania zgodnym z wymaganiami PN-EN 17025
2024-04-11 12:50:23Twój zakres obowiązków, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeń VAT, prowadzenie korespondencji z klientami Biura..
2024-04-11 09:40:35Twój zakres obowiązków, 1/ Dział biura obsługi klient:, - Utrzymywanie dobrej relacji ze stałymi klientami , - Obsługa zleceń w wewnętrznym systemie , - Ścisła współpraca i komunikacja z działem Graficznym i Drukarnią, , 2/ Dział administracyjno..
2024-04-10 15:40:50Twój zakres obowiązków, koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów oraz przepływu informacji w Spółce (korespondencja, umowy, pełnomocnictwa itp.), współpraca z obszarem finansowo-księgowym (m.in. obieg faktur, płatności), przygotowywanie..
2024-04-10 13:40:42HRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy z branży budowlanej, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki ds. Umów. Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów/umów z wykorzystaniem wzorców Analiza dokumentów, sporządzanie notatek..
2024-04-10 11:29:05HRK S.A 3,3Zakres obowiązków:porządkowanie i wprowadzanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie i wysyłanie poczty, umawianie wizyt w urzędach, wykonywanie innych prac zleconych przez pracodawcę, kontakt z klientami wietnamskojęzycznymi Wymagania:W
2024-04-09 18:41:25Zakres obowiązków:- Obsługa klienta- proste prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpi
2024-04-09 18:41:25Wymagania: co najmniej 2-letnie doświadczenie na pod
2024-04-09 16:49:04Arche Consulting 4,9