ABRA S.A

10 ocen
Ola
30 lipiec 2023 22:33
pokaż więcej...
Beata Piaseczna
27 lipiec 2023 12:17
Przestrzegam przed zakupami w sieci sklepów ABRA.

Zakupiłam kanapę (w Abra Szczecin) z larwami pluskiew, które znajdują się w poszyciu kanapy. Potwierdził to specjalista od usuwania tego typu insektów.

Oczywiście Abra uchyla się od jakiejkolwiek odpowiedzialności. W internecie odnalazłam artykuł że to nie pierwsza taka sytuacja u nich.

Lepiej trzymać się od tego sklepu z daleka!!!
pokaż więcej...
E S
20 lipiec 2023 13:03
Wszystko super . Bardzo profesjonalne podejscie do klienta. Panie tam pracujące sa przesympatyczne i Pan oczywiscie tez :) dziekujemy za poswiecony czas. Polecam !!
pokaż więcej...
Paweł Jagielski
18 lipiec 2023 09:00
PORAŻKA.

Czekam na mebel już 5 miesięcy i nadal nic.

Jedynie co potrafią powiedzieć to "producent ma problemy z okleiną", albo "no jeszcze nie dojechał".

Chcesz żyć spokojniej i dłużej o kilka miesięcy, to nie wchodź do tego sklepu ani na ich stronę internetową.
pokaż więcej...
Michał Bakiewicz
13 lipiec 2023 15:21
Proszę sobie oszczędzić nerwów i omijać ten sklep szerokim łukiem. Nawet jeżeli meble się podobają, lepiej poszukać coś innego w innym sklepie, bo na pewno będą problemy przy zakupie. Obsługa jest obrażona i robi łaskę, że pracuje.
pokaż więcej...
Małgorzata Sadkowska
18 marzec 2023 17:17
Rewelacyjny sklep. Od długiego czasu szukałam kanapy w różnych miejscach, wszystkie w smutnych szarościach(taka moda) niewygodne , na jedno "kopyto"... Trafiłam na obsługującą panią, która poświęciła mi bardzo dużo czasu omawiając wybrane przeze mnie eksponaty. Pani rzetelnie informowała o zaletach i wadach! produktów, pomogła wybrać odpowiedni kolor tapicerki (musztardowy, rewelacja!). Wybrałam narożnik Kronos, którym się teraz cieszę, bardzo wygodny do relaksu jak i spania, co ważne cena niska w stosunku do tego rodzaju produktu w innych (reklamowanych) sklepach. Świetne wykonanie, prosta instrukcja złożenia, mebel dostarczony w trzech znakomicie zabezpieczonych paczkach. Sklep współpracuje z firmą transportową, panowie bardzo życzliwi, za drobną opłatą wynieśli starą kanapę z czwartego piętra bez windy. Za co bardzo dziękuję .
pokaż więcej...
Dorota Baumgart
20 luty 2023 09:42
Nie polecam. Zamowienie zamiast być po 3 tygodniach dojechało po 3 miesiącach. Jakość samych mebli tez pozostawia wiele do życzenia. Sporp odprysków przy krawędziach, a jedna krawędz półki praktycznie nie zalaminowana... obsługa w sklepie jest ale... nie licz na to że jak przyjdziesz i powiesz "szukam białej szafki kuchennej 40cm" to coś ci znajdzie, bo powie byś znalazł sobie produkt na stronie a jak pociśniesz by poszukała to nie potrafi i jednak sam sobie znajdziesz szybciej. Nic się też od pań nie dowiesz, mydlą tylko oczy że już będzie na tora ładowane i zaraz będzie lub też z kim to one się już w tej sprawie nie kontaktowały...
pokaż więcej...
Adam Krzak
28 styczeń 2023 11:13
Ilość gwiazdek zawyżona i to mocno. Sklep stacjonarny do zamknięcia. Generalnie za nic nie odpowiada więc nie rozumiem po co w ogóle istnieje. Pomoc ze strony sklepu polega jedynie na przebijaniu emaili. Strona internetowa i automat do połączeń telefonicznych w zupełności wystarczą. Dostarczona sofa bez nóżek oraz z uszkodzonym materiałem. Sofa zamówiona z tego sklepu jedynie z uwagi na szybki termin dostawy. Teraz 14 dni oczekiwanie na odpowiedź w sprawie nóżek i brak możliwość użytkowania produktu. Nauczka że nawet jeśli termin realizacji jest najszybszy z możliwych nie zamawia się produktów od firmy z tak słabymi ocenami. Warto dłużej poczekać ale otrzymać produkt zgodny z tym co się zamówiło. NIE POLECAM.
pokaż więcej...
Slawek Jedrzejewski
11 styczeń 2023 19:05
Nie realizują zamówienia pomimo płatności z góry. Szafka niby dojechała, ale nikt jej nie widział. Po siedmiu tygodniach od zamówienia zwrócili pieniądze nie realizując zamowienia. Zamówienie za całe 240zł pokonało sklep, nie dali rady. Totalne dno omijać szerokim łukiem. Średnia ocen mówi sama za siebie.
pokaż więcej...
Sylwia Falkowska
05 styczeń 2023 10:48
Nie polecam. Poszliśmy obejrzeć szafy i jak już mieliśmy upatrzoną szafę i chcieliśmy dokonać zamówienia poinformowano nas, że moga tylko nam sprzedać tą co stoi na sklepie, bo już producent ich nie produkuje. Wszystko zrozumiałe gdyby nie wielkie ogłoszenie na szafie "NOWOŚĆ".. Czyli nowość której już nie produkują?

Po drugie zapytaliśmy czy mogliby zaproponować podobna szafę z takim samym układem. Na co otrzymaliśmy odpowiedź "najlepiej byłoby gdyby Państwo sami poszukali an stronie internetowej...
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o ABRA S.A

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ABRA S.A
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości